AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ok, detta blir langt. Møtte for en tid siden ei jenta online. Vi har snakket omtrent daglig i seks måneder(Da vi adda hverandre på facebook). Hun bor i en annen verdensdel, og vi har derfor ikke møttes i real life. Vi har alltid hatt en flørtende tone, og hun har sendt diverse nakenbilder til meg. Etterhvert som tiden gikk har jeg blitt mer og mer forelsket, jeg er btw.21år. For en tid siden sendte hun meg også et brev med et armbånd, som hun hadde laget, og en lapp som sa noe som: "jeg venter på deg <3". For omtrent to måneder siden oppdaterte hun sivilstatusen sin i et forhold, og jeg tenkte at at hun bare ville gjøre seg utilgjengelig for andre siden vi hadde en god tone. For omtrent tre uker siden begynte hun å mase om at vi må møtes, har snakka om det før også, og at hun ville komme å møte meg neste sommer. Ja ble selvfølgelig veldig glad. Så i dag oppdaterer hun sivilstatusen sin til i et forhold med en annen kar, og jeg blir rett og slett bare satt ut. Sjekker profilen til han karen litt, og det viser seg at han var med når hun var på ferie i April. Uansett, siden hu oppdaterte statusen til i et forhold(altså ikke med meg!! haha )har hun altså også avtalt å komme å møte meg! Detta er ei jente som alltid har snakka om hvordan alle svikter og bruker hun, og slikt fjas. Er vist ikke så forbanna uskyldig sjølv heller. Nå har hun altså led meg til å tro at vi hadde noe på gang i flere måneder, mens hun tydelig har vært sammen med han karen(var på ferie sammen). Vet ikke helt hvorfor jeg skriver detta, men må bare får det ut. Herregud for ei kjerring. Postet av anonym: 339656b1f537e3b22825484e6be45b44 Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kjedelig sitasjon! Hva med å bare spørre henne rett ut? "Har du fått deg kjæreste? Skulle ikke vi møtes da? " Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Sykt kjipt. Hva sier hun når du konfronterer henne med dette? Du bør være 100% ærlig å si at du syns dette er skikkelig ille helt enkelt. Eventuelt spørre henne ut om dette og høre om det virkelig er sånn at de er sammen, greit å få det bekreftet av henne. 3 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Er du virkelig overrasket nå? Dere har snakket sammen i seks måneder uten fysisk kontakt(!). Jeg vil si dette er veldig mye for ikke å ha møtt hverandre IRL. Interessen dabber av etter hvert(dette er helt naturlig), så det var bare et spørsmål om tid før hun fant seg en annen (som bor i samme land som henne?). Jeg hadde i alle fall gjort det samme som henne Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Dette kommer helt an på hvor sterk kontakten er. Jeg har selv pratet med en jente i en 6 måneder cirka uten fysisk kontakt, og det var et herlig møte når vi først treftes nå nylig. Vi klarte det. Snakka bare på msn, skype og lignende over en veldig lang periode før vi møttes første gang. Ganske intenst også. Men det var kanskje sterkere connection enn det han har med henne. Vi var ikke så langt i fra hverandre heller. Naboland bare. Men ja, prat med henne, hør hva som er greia her. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Kjedelig sitasjon! Hva med å bare spørre henne rett ut? "Har du fått deg kjæreste? Skulle ikke vi møtes da? " mhm lol Enkleste er ofte det beste i guess. Sykt kjipt. Hva sier hun når du konfronterer henne med dette? Du bør være 100% ærlig å si at du syns dette er skikkelig ille helt enkelt. Eventuelt spørre henne ut om dette og høre om det virkelig er sånn at de er sammen, greit å få det bekreftet av henne. Mhm, hun har ikke vært online etter at jeg fant det ut, så vi får se hva som skjer. Er du virkelig overrasket nå? Dere har snakket sammen i seks måneder uten fysisk kontakt(!). Jeg vil si dette er veldig mye for ikke å ha møtt hverandre IRL. Interessen dabber av etter hvert(dette er helt naturlig), så det var bare et spørsmål om tid før hun fant seg en annen (som bor i samme land som henne?). Jeg hadde i alle fall gjort det samme som henne Jeg skjønner veldig godt hva du mener, men ja, jeg er veldig overrasket. Det er ikke lengre enn to uker siden hun ba meg på sine knær om å komme å besøke henne, eller at hun fikk lov til å komme å besøke meg. Interessen dabber selvfølgelig av, men ja, vanskelig å forklare. Også veldig overrasket fordi jeg på mange måter er hennes drømmeprins LOL Vanskelig å si dette på en måte uten å virke som en selvgod slesk, men hun har utrolig lyst til å komme seg bort fra sitt hjemsted, og jeg har et over middels utseende, bor i Norge, er midt i en solid utdanning og får henne til å le. Så ja, jeg trodde på mange måter at hun hadde drømt at en som meg skulle komme å "redde henne". Dette kommer helt an på hvor sterk kontakten er. Jeg har selv pratet med en jente i en 6 måneder cirka uten fysisk kontakt, og det var et herlig møte når vi først treftes nå nylig. Vi klarte det. Snakka bare på msn, skype og lignende over en veldig lang periode før vi møttes første gang. Ganske intenst også. Men det var kanskje sterkere connection enn det han har med henne. Vi var ikke så langt i fra hverandre heller. Naboland bare. Men ja, prat med henne, hør hva som er greia her. LO fuckn L. Akuratt nå sendte hun meg en smiley på facebook..!! HAHAHA. Damer=Drama. Lurer på hva typen hennes tenker om at hun vil reise halve jordkloden rundt å møte en annen kar. Men om jeg ikke tar helt feil vet han vel ikke noe om "vårt forhold". omg Postet av anonym: 339656b1f537e3b22825484e6be45b44 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ikke for å være frekk, men har aldri skjønt meg på sånn online greier. Det er jo 0.1% sjanse for at dette kommer til å gå noen vei så hvorfor ikke bare dropp det hvis du blir så såret av å snakke med henne? Føler vi daglig har en tråd her om noen som har møtt noen over nett, også har det skjedd ett eller annet drama, før de i det hele tatt har møttes. Vil du ikke at hun skal ha et lykkelig liv hvis du bryr deg så mye? Tror du ikke hun får det bedre med et ekte menneske, enn noen bokstaver på facebook? Sorry, tough love. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Ikke for å være frekk, men har aldri skjønt meg på sånn online greier. Det er jo 0.1% sjanse for at dette kommer til å gå noen vei så hvorfor ikke bare dropp det hvis du blir så såret av å snakke med henne? Føler vi daglig har en tråd her om noen som har møtt noen over nett, også har det skjedd ett eller annet drama, før de i det hele tatt har møttes. Vil du ikke at hun skal ha et lykkelig liv hvis du bryr deg så mye? Tror du ikke hun får det bedre med et ekte menneske, enn noen bokstaver på facebook? Sorry, tough love. Ja, enig. Tror jeg kan klare å innstille meg å å snakke med henne fordi jeg liker å snakke med henne, men uten at det er seriøst lism. Så får vi se om vi holder kontakten og kanskje møtes en eller annen gang. Postet av anonym: 339656b1f537e3b22825484e6be45b44 4 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Dere som tviler og mener det er 0.1% sjanse og alt dette bør ta en titt i denne tråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950685&st=0 Viser at ganske mange faktisk klarer det Inkludert meg selv. Men trådstarter kom tilbake med mer info når dere har prata om det her da. Må jo bli godt å høre hva som faktisk er tilfellet, om de er sammen eller hva som skjer. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Dere som tviler og mener det er 0.1% sjanse og alt dette bør ta en titt i denne tråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=950685&st=0 Viser at ganske mange faktisk klarer det Inkludert meg selv. Men trådstarter kom tilbake med mer info når dere har prata om det her da. Må jo bli godt å høre hva som faktisk er tilfellet, om de er sammen eller hva som skjer. Altså. Som nevnt åpna hu en chat for 40min siden og lata til at alt var normalt. Kalte meg både "baby" og "cutie" og spurte om hu ikke kunne få flere bilder av meg. Viste ikke helt hva jeg skulle si, så bare humra litt for meg selv spørte a ikke noe om de seneste begivenheter. Pr. dags dato er jeg temmelig sikker på at hun ønsker å møte meg neste sommer, men vi får se hva som skjer. Tror det beste er å prøve å distansere seg litt fra hele greia, og så se om jeg kan chatte med henne uten å tenke på at gregory tar a i ræva når hun ikke er på face chat med meg lol. Postet av anonym: 339656b1f537e3b22825484e6be45b44 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Møtt opp på døra hennes uventa, så skal du nok se at hu dropper fyr nr 1 til fordel for deg Postet av anonym: bcc2be211d62131bd17699c6452d21cd Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja, greit hun åpna chatten og alt det, men har du sagt at du tror hun har type og at ting tyder på det? Du bør få hennes reaksjon og hennes forklaring før du tar en beslutning. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Ja, greit hun åpna chatten og alt det, men har du sagt at du tror hun har type og at ting tyder på det? Du bør få hennes reaksjon og hennes forklaring før du tar en beslutning. Hei, får ikke sove jeg Nei, sa ikke noe om det med at hu hadde en type fordi jeg var ganske opprørt og ikke ville si noe jeg kommer til å angre på. Neste gang vi snakker kommer jeg bare til å si rett ut at hun burde fortalt meg at hun hadde type. Jeg har stor forståelse for at hun velger en person i nærområdet ovenfor en kar fra et annet kontinent, MEN jeg hadde faktisk fortjent at hun var ærlig. Gudene vet hvor lenge hun har løyet, dvs. hold tilbake sannheten. Som nevnt over ba hun på sine knær om å få møte meg for to uker siden. Hva hadde hun forventa? At jeg skulle reise mange timer med fly for å sitte i et hjørne å spille pokemonkort med a? Burde vel også kanksje legges til at dama er bipolar, og at hun var temmelig langt nede når vi begynte å snakke. Har flere ganger sagt hvor mye gladere hun har blitt etter på snakke med meg, og hvordan vennene hennes har merka at hun har forandre, til det bedre, osv. Nå har ikke jeg noe spesielt greie på hva det innebærer å være bipolar, selv om jeg har prøvd å lese meg litt opp på det. Hu går på no piller, men både jobber og går på "college", men noe sier meg at jeg kanskje burde forutsett noe som dette? Postet av anonym: 339656b1f537e3b22825484e6be45b44 Lenke til kommentar
warneck Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Bipolar lidelse er ingenting å spøke med. Jeg ønsker ikke å dømme folk på bakgrunn av deres diagnoser og lignende, men denne bør du virkelig tenke på. Bipolare blir som oftes verre over tid, og krever medisiner med alvorlige bivirkninger på langtidsbruk. Vanlige medisiner er litium karbonat og valium. I tillegg er det slik at mange ikke vil ta medisinene sine, pga de liker oppturene. Bipolare kan fungere til en viss grad, men å være i kjæresteforhold med dem krever veldig mye av kjæresten. Du bør tenke på denne! :-) For øvrig bør du konfrontere henne med denne Gregory "som tar a i ræva". I så fall bør du stille åpne spørsmål, og ikke disse angrepene med, "du har løyet til meg". Du kan spørre, "Jeg ser via facebook at du er i et forhold med Gregory. Stemmer det? Hvorfor vil du da møte meg, og erklære din kjærlighet til meg?", og så videre! 6 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Greit å være direkte med henne. Men ville jo også selvfølgelig spurt hvorfor og alt dette. Og om de faktisk er sammen. Få det liksom besvart ganske kjapt. Også ta det derfra. Skjønner det er jævlig kjipt. Men spør henne litt ut når du prater med henne neste gang, hun skylder deg å svare på noen spørsmål her. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Bipolar lidelse er ingenting å spøke med. Jeg ønsker ikke å dømme folk på bakgrunn av deres diagnoser og lignende, men denne bør du virkelig tenke på. Bipolare blir som oftes verre over tid, og krever medisiner med alvorlige bivirkninger på langtidsbruk. Vanlige medisiner er litium karbonat og valium. I tillegg er det slik at mange ikke vil ta medisinene sine, pga de liker oppturene. Bipolare kan fungere til en viss grad, men å være i kjæresteforhold med dem krever veldig mye av kjæresten. Du bør tenke på denne! :-) For øvrig bør du konfrontere henne med denne Gregory "som tar a i ræva". I så fall bør du stille åpne spørsmål, og ikke disse angrepene med, "du har løyet til meg". Du kan spørre, "Jeg ser via facebook at du er i et forhold med Gregory. Stemmer det? Hvorfor vil du da møte meg, og erklære din kjærlighet til meg?", og så videre! Takk for svar! Mulig jeg ikke har understreket det godt nok i tidligere innlegg, men jeg er ekstremt var, noe som også førte til at jeg ikke konfronterte hun første gangen. Veldig vanskelig å forholde seg til dette, da jeg ikke vet helt hvordan jeg bør gå frem. Har ingen problemer med at hun har fått/hatt kjæreste, men jeg føler hun burde ha sagt noe, jeg fortjente faktisk det. Virker nesten på meg som om hun har levd ett liv med meg på facebook(har ikke hatt noen indikasjoner på et forhold der før. Sanger hun har sitert i statusoppdateringer er sanger hun har sendt til meg osv.), og et liv i RL med han karen. Ser vel også kanskje som tiden går at dette, selv om det er trist, kanskje er en mulighet jeg bør gripe for å komme meg ut av hele greia. Si at vi kan være venner, for så å gradvis kanskje snakke mindre og mindre. Hu har oppført seg på en skikkelig bedriten måte, men det er kanskje ting hun ikke har kontroll over som spiller inn. Kjenner jeg blir skikkelig trist nå. Har også stusset litt over at hennes nylige ex kjæreste når vi begynte å snakke, og dagens nye kjæreste virker å være noe, hva skal jeg si, under henne på rangstigen. Dømmer selvfølgelig ingen, men allikevel. Hele greia er jo bare trist. Ingen ting hadde gledet meg mer enn at hun hadde fått et lykkelig liv, på tross av ting hun ikke har kontroll over, med eller uten meg. Postet av anonym: 339656b1f537e3b22825484e6be45b44 Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Si det du føler for henne! Du kommer til å angre hvis du aldri sier ifra Lenke til kommentar
tvv Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Med så mange obs obs - tror jeg vel jeg hadde stoppet kontakten! Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Burde vel også kanksje legges til at dama er bipolar, og at hun var temmelig langt nede når vi begynte å snakke. Har flere ganger sagt hvor mye gladere hun har blitt etter på snakke med meg, og hvordan vennene hennes har merka at hun har forandre, til det bedre, osv. Nå har ikke jeg noe spesielt greie på hva det innebærer å være bipolar, selv om jeg har prøvd å lese meg litt opp på det. Hu går på no piller, men både jobber og går på "college", men noe sier meg at jeg kanskje burde forutsett noe som dette? Postet av anonym: 339656b1f537e3b22825484e6be45b44 Bipolar er det vi før i tiden kalte "manisk depressiv" i Norge. Jeg hadde en periode en manisk depressiv kjæreste. Det var jææævlig vanskelig å forholde seg til. Kvinner med slik lidelse lider blant annet av perioder med hyperseksualitet, når de har den maniske fasen. Hun kunne være på jobb, og ringe meg i lunchpausen mens hun var på toalettet og onanerte. En gang hadde vi sex mens hun "var i kø" på en kundeservicetelefon. Hun kunne onanere til det kjedsomme, altså i timesvis. Samtidig var hun fullstendig uinteressert i sex når hun hadde den depressive fasen. Hennes reaksjonsmønster til ting var helt unormalt. Hun så ut til å like at folk var slemme mot andre, konsekvent likte hun dette. For eksempel hvis man ser en typisk hollywood heltefilm, så er det jo vanlig at man holder med helten? Neida, hun holdt alltid med de slemme. Hennes favoritt wrestling person, fra "gamle dager", var seff en av de "slemme". Så hun en tegnefilm likte hun de slemme. Så man på "Dragons Den" som er et sånt Gründerprogram, der folk kan presentere sitt prosjekt og be om pengestøtte fra rikingene, så syntes hun det var driiiiitkult når folk fikk kjeft og begynte å gråte og ble gjort narr av. Det var også flere konkrete situasjoner ute på byen, hvor folk ble direkte mobbet, hvor hun syntes det var dritkult. Hun klarte aldri å glede seg over noe. Det virket som at hun syntes det var flaut med spontan glede. Akkurat som at 12-14-åringer synes det er flaut med mamma og pappa, så syntes hun det var dritflaut hvis man var glad over noe. F ex hvis jeg sang i dusjen, kunne hun komme inn og hysje på meg og direkte kjefte meg opp. Ville jeg danse med henne, så var det driiiiiitflaut. Det eneste som var skikkelig kult, var å være sint og sur og høre på death metal. Det var driiiitkult å synes at alt var bæsj, og å dyrke den store depresjonen. Hun tente også veldig på å bli dominert. Hun syntes det var dritkult å bli tatt med makt. Hun likte det hvis jeg bare ga helt faen, slang henne i bakken og nærmest tvingte meg på henne. Det oppfordret hun meg til å gjøre, gjentatte ganger. Altså nærmest voldtekt. Det gjorde henne jævlig kåt liksom. For meg fremstår det som jævlig unormalt. Som sagt var hennes reaksjonsmønster jævlig unormalt, nær sagt uansett hva det gjaldt. Jeg hjalp henne jævlig mye, blant annet hjalp jeg henne med å få seg ny jobb, til tross for at hun ikke fiksa noenting i verden, jeg gjorde bikkja hennes stueren, for det ahdde hun jo faen ikke fått til enda bikkja var godt voksen. Til tross for alt dette, og at jeg behandlet henne som en jævla prinsesse laget av glass, så klarte hun aldri å være annet enn ulykkelig, gråtende, hysterisk, nervevrak og jævlig oppfarende og irrasjonell. Utakknemlig er et ord som ikke engang begynner å dekke hva hun fremsto som. Videre hadde hun sterke tvangstanker. Puttet jeg osten på feil sted i kjøleskapet, var dette en gigantisk krise som det måtte hyles og skrikes over, og faktisk gråtes en skvett over. Jeg kan ikke helt se hvordan det blir en krise om Norvegiaen flytter seg ti centimeter. Jaja. Hun hadde i alle fall jævlig store bryster, så det var ikke helt forgjeves alt sammen. Sexen var bra når hun hadde maniske perioder, og da ville hun gjerne knulle 4-5 ganger daglig - altså tilnærmet konstant kåt. 5 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Bipolar er det vi før i tiden kalte "manisk depressiv" i Norge. Jeg hadde en periode en manisk depressiv kjæreste. Det var jææævlig vanskelig å forholde seg til. Kvinner med slik lidelse lider blant annet av perioder med hyperseksualitet, når de har den maniske fasen. Hun kunne være på jobb, og ringe meg i lunchpausen mens hun var på toalettet og onanerte. En gang hadde vi sex mens hun "var i kø" på en kundeservicetelefon. Hun kunne onanere til det kjedsomme, altså i timesvis. Samtidig var hun fullstendig uinteressert i sex når hun hadde den depressive fasen. Hennes reaksjonsmønster til ting var helt unormalt. Hun så ut til å like at folk var slemme mot andre, konsekvent likte hun dette. For eksempel hvis man ser en typisk hollywood heltefilm, så er det jo vanlig at man holder med helten? Neida, hun holdt alltid med de slemme. Hennes favoritt wrestling person, fra "gamle dager", var seff en av de "slemme". Så hun en tegnefilm likte hun de slemme. Så man på "Dragons Den" som er et sånt Gründerprogram, der folk kan presentere sitt prosjekt og be om pengestøtte fra rikingene, så syntes hun det var driiiiitkult når folk fikk kjeft og begynte å gråte og ble gjort narr av. Det var også flere konkrete situasjoner ute på byen, hvor folk ble direkte mobbet, hvor hun syntes det var dritkult. Hun klarte aldri å glede seg over noe. Det virket som at hun syntes det var flaut med spontan glede. Akkurat som at 12-14-åringer synes det er flaut med mamma og pappa, så syntes hun det var dritflaut hvis man var glad over noe. F ex hvis jeg sang i dusjen, kunne hun komme inn og hysje på meg og direkte kjefte meg opp. Ville jeg danse med henne, så var det driiiiiitflaut. Det eneste som var skikkelig kult, var å være sint og sur og høre på death metal. Det var driiiitkult å synes at alt var bæsj, og å dyrke den store depresjonen. Hun tente også veldig på å bli dominert. Hun syntes det var dritkult å bli tatt med makt. Hun likte det hvis jeg bare ga helt faen, slang henne i bakken og nærmest tvingte meg på henne. Det oppfordret hun meg til å gjøre, gjentatte ganger. Altså nærmest voldtekt. Det gjorde henne jævlig kåt liksom. For meg fremstår det som jævlig unormalt. Som sagt var hennes reaksjonsmønster jævlig unormalt, nær sagt uansett hva det gjaldt. Jeg hjalp henne jævlig mye, blant annet hjalp jeg henne med å få seg ny jobb, til tross for at hun ikke fiksa noenting i verden, jeg gjorde bikkja hennes stueren, for det ahdde hun jo faen ikke fått til enda bikkja var godt voksen. Til tross for alt dette, og at jeg behandlet henne som en jævla prinsesse laget av glass, så klarte hun aldri å være annet enn ulykkelig, gråtende, hysterisk, nervevrak og jævlig oppfarende og irrasjonell. Utakknemlig er et ord som ikke engang begynner å dekke hva hun fremsto som. Videre hadde hun sterke tvangstanker. Puttet jeg osten på feil sted i kjøleskapet, var dette en gigantisk krise som det måtte hyles og skrikes over, og faktisk gråtes en skvett over. Jeg kan ikke helt se hvordan det blir en krise om Norvegiaen flytter seg ti centimeter. Jaja. Hun hadde i alle fall jævlig store bryster, så det var ikke helt forgjeves alt sammen. Sexen var bra når hun hadde maniske perioder, og da ville hun gjerne knulle 4-5 ganger daglig - altså tilnærmet konstant kåt. Omg, haha. Hørtes ut som en noe spesiell dame lol TS må vel nesten bare si hva han føler, på en gjennomtenkt måte, og så ta det derfra. Endret 4. august 2011 av jj_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå