Tozy Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei jeg kjøpte meg nylig sapphire radeon hd 5450 512mb dd3 kort. og dette går ikke overens med mitt Asus p5k kort. får å sjekke om det var noe galt med kortet satte jeg det i min brors pc som har et Asus p5n-e sli og dette fungerte fint. Så vi skiftet kort i mellomtiden så jeg brukte hans Geforce 7950 GT. Men har lyst på det jeg kjøpte så jeg lurer på hva jeg må gjøre får å få de kompatibel? Jeg har prøvd å laste ned biosupdater og jeg lasta ned 3 av de nyeste .rom filene. prøvde å kjøre de i windows xp fra min mp3 spiller som har FAT program. Det kommer bare en liten svart skjerm opp og så forsvinner den med en gang. Det andre jeg prøvde var å gå inni biosen på Asus flash greia, problemet at jeg ikke får opp mp3 spillern eller cden jeg skrev ut filene på. Får heller ikke opp noen filer på A: og C: som er de eneste som vises på Asus EZ Flash 2 som jeg har.. SÅ mitt spørsmål blir, Kan jeg få dette til å fungere, og noen som har peiling hvordan jeg kan oppdatere biosen så det kanskje går sammens? ( akkurat nå får jeg bare til å skru på pcen så når jeg har kommet til skrivebordet fryser pcen seg) fulgte denne guiden: http://www.pcbg.co.za/threads/7496-ASUS-P5K-BIOS-Flash-Guide Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Retningslinjene: Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg