RAK-foto Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 ... mitt lille land 3 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 En helt ok dokumentasjon. Kunne ha ønsket litt tettere utsnitt og bedre lys på selve bukettene. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 En helt ok dokumentasjon. Kunne ha ønsket litt tettere utsnitt og bedre lys på selve bukettene. Takk for kommentaren din. RAK-foto Lenke til kommentar
Rolf Aage Larsen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg forstod at du ikke hadde PS. Dette er meget kreativt, bilde er meget bra. Lenke til kommentar
Rolf Aage Larsen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 PS: Glem PS: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 PS: Glem PS: Jeg synes det er vanskelig å komme med en bildekritikk på et bilde som dette; da det blir for dokumentarisk. Slik hjertene er plassert foran stortinget, så er det vanskelig å lage en spennende komposisjon. Men i dette tilfellet er det kanskje ikke så viktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg