Harald Gjerholm Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tørst Bildet er fjernet. Beskrivelse: Bildet er tatt på Røsholmstranda nord i Tyrifjorden. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ja, det ser ut som et fabeldyr som slukker tøsten. Artig observasjon, fine fargetoner og god dybde i bildet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Veldig kreativt og godt sett, Harald:) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Et veldig god komp og fin eksponering Ser ut som et dyr fra en fabel som har stanset opp for å slukke tørsten Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott komposisjon, og bra eksponert. Det gjelder å ha øynene med seg Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Veldig bra sett og tatt dette! Må vel være den kjente Tyriaquaus Rex dette vil eg tru...! Har hørt at den er observert et par ganger de siste 1000 år, men dette må være første bilde av den. Spesielle kjennetegn sies å være en uslukkelig tørst og at den har flere "knagger" å henge fangsten på... Kjennere sier også at den visstnok skal være en av forfedrene til Langbein! Et skarpt og velding godt eksponert bilde er det uansett hvilke fantasier dette trigger! Liker slikt jeg! Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Her synes jeg alt er på plass. Istemmer det som er nevnt. Likte bakgrunnen også jeg Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Veldig bra Harald! Fin bildevinkel og god komp (av fabeldyret). Røsholmstranda var et lite paradis en gang hver sommer da jeg var guttunge. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Mange takk for alle fine kommentarer. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Enig med at det ser ut som et dyr, artig bilde! Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 Mange takk for kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg