denial Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Hei! Jeg er en vant mobilbruker som planlegger kjøp av ny mobiltelefon snart. Jeg har allerede bestemt meg for at en smarttelefon er optimalt da jeg kommer til å bruke både e-post og kalender, samt at jeg vil kunne bruke den i skole/jobbsammenheng. Jeg har ikke noe særlig krav om at den må ha kjempestor skjerm (jeg overlevde en HTC Tattoo). Den trenger ikke være av siste skrik, og trenger absolutt ikke ha noe overnaturlig godt kamera (men et dugelig kamera for MMS/Facebook/Epost er et must). Jeg har hittil vurdert iPhone (som jeg kom frem til var for dyr pluss at det kommer en ny telefon i slutten av september), HTC Wildfire S, Sony Ericsson Xperia Mini Pro (den nye), og Samsung Galaxy S (den gamle). Jeg ser helst på mobiler mellom 2000 og 3000 kr. Skal på en lengre utenlandstur om et halvår, så blir nok å gå til innkjøp at ny mobil da. Vil derfor ikke bruke for mye på en enkelt mobiltelefon. Krav: - Må være rask - Må være en smarttelefon - Må ha et godt utvalg av programmer og spill - Må være brukbart kamera - Må ha gode koblinger til Twitter og Facebook - Må ha en fantastisk kalender og e-post Hjelp? Endret 3. august 2011 av denial Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 LG Optimus Black og Sony Ericsson Xperia Neo virker jo interessante. Så på telefon i den prisklassen selv for litt siden, endte med å gradvis gå oppover i pris til jeg landet på Optimus 2X, dog. Lenke til kommentar
denial Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 LG Optimus Black og Sony Ericsson Xperia Neo virker jo interessante. Så på telefon i den prisklassen selv for litt siden, endte med å gradvis gå oppover i pris til jeg landet på Optimus 2X, dog. Det gjør de, men jeg orker ikke investere i siste skrik (for det er dyrt) når jeg skal utenlands og kjøpe telefon om et halvårs tid. Jeg må bare ha noe så jeg overlever enn så lenge. Det aller aller viktigste er mail og kalender-funksjonen. Men det er fryktelig kjekt å kunne laste ned apper og sånn. Jeg må bare føre på at da jeg hadde HTC Tattoo hadde jeg en begrenset versjon av marketplace fordi skjermen var liten. Det vil jeg helst ikke oppleve igjen. Lenke til kommentar
Kivlos Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ser du har merket tråden som løst; hva endte du opp med, og hvorfor? Sitter i ca. samme båt selv. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Skal du ha en billig, men rask telefon, som skal skiftes ut innen et år, ville jeg sett på ZTE og Huawei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå