AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei For ca. 9 måneder siden slo eksen min opp med meg. Vi holdt allikavel kontakt i litt over 1 måned før jeg skjønte at jeg burde kutte kontakten og få fiksa følelsene mine. Så etter 2 måneder uten kontakt begynte en av oss å snakke på facebook, husker ikke hvem. Ho hadde fått seg ny kjæreste. Jeg sa til ho at jeg hadde fått fiksa følelsene mine og det, det trodde jeg også. Men så viste det seg etter noen dager så kom alle følelsene tilbake. Jeg sa ikke dette til ho med det første, tenkte at det ville gå over. Kjæresten slo opp med ho og jeg var der for ho. Vi snakka mye mere da. All snakking var over facebook/msn. 1 uke etter at han hadde slått opp så sa jeg til ho at jeg hadde de samme følelsene, ennå. Jeg ville ikke noe med ho, jeg måtte bare få sagt det til noen. Ho var den eneste jeg snakka om med følelser osv. fordi ho var den eneste jeg stolte nok på. Jeg har guttevenner, men snakker ikke om sånt med de. Etter å holdt kontakt i 2-3 måneder så kom sommerferien. Jeg sa til ho at jeg ville kutte kontakt igjen fordi jeg ville få vekk følelsene. Ho sa ho skjønte det og at det var greit. Jeg prøvde meg på en ny jente som ikke gikk noe bra. Men nå for noen dager siden tok jeg kontakt med ho, trodde igjen følelsene var borte. Ho har en ny kjæreste igjen. Har ikke fortalt ho at jeg har følelsene tilbake. Men de er der. På dagen så er alt greit, jeg tenker ikke på ho eller følelser. Men med engang kvelden kommer så kommer alle tankene. Jeg sitter oppe til 2-3 og tenker. Prøver å sove men klarer det ikke. Så det jeg vil ha hjelp til er hva jeg skal gjøre. Hvordan jeg får vekk følelsene. Jeg vil ikke bli sammen med ho, for jeg vet at ho ikke er noe bra for meg. Det ble veldig rotete men håper noen forstår hva jeg mente. Hilsen gutt, 15 år. Postet av anonym: 12b5336f166482322ff20601477e769f Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Du må slutte og snakke me denne jenta hele tiden, prøv og gi litt f., uansett om ho tar kontakt med deg. Også må du tilbringe mye tid med venner, det hjelper alltid mot slikt som dette! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Skal slutte å snakke med henne, selv om det ikke fungerer så fint. Venner prøver jeg å være med så mye som mulig, men det er bare 1 venn innefor en radius på 4 km. Bor på en liten plass. Men takk for svar Postet av anonym: bb0b06f9531dd702396532cb7d3a17ab Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Tid leger alle sår. En klisjé uten like, men ikke desto mindre sant. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hver gang dere tar kontakt får du følelsene tilbake sier du, da er det bare én løsning og det er å ikke ha kontakt i det hele tatt. Sucks men, hvis det plager deg så mye å prøve å være venner med henne så er det ikke verdt det. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Det er det å kutte kontakt helt. Jeg går i samme klasse som ho så jeg vil se ho nesten hver dag i 1 år til, kanskje 4 vis ho begynner på samme videregående. Men på fritiden så har jeg kutta kontakt. Postet av anonym: ab896131f0afcef7a02a0a7175c784eb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå