William_S Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Hei. Har en snart to år gammel Packard Bell stasjonær pc som går i blackout. Jeg hadde tidligere et problem ved at nvlddkkkm ikke svarte, men det verste som skjedde da var at skjermen ble svart i noen sekunder før alt kom opp igjen som normalt. Nå har imidlertidig det problemet blitt mye verre. Nå må jeg bruke svenskeknappen for å få maskina opp. Dette ser ut til å være kun et Windows problem, da dette overhodet ikke skjer i Linux Mint som jeg også bruker i tillegg, men det er veldig irriterende. Noen tips? Reinstall av Windows? Grafikkortet er Nvidia Geforce GT 220 og jeg har den nyeste driveren datert 25.05.2011 i følge dxdiag. Her er utskriften av hovedsia på dxdiag som forklarer hva slags system jeg har osv. Jeg ser at bildet ble veldig smått, men klikker dere på det vil dere få lesbar versjon. Endret 3. august 2011 av William_S Lenke til kommentar
SULTHAN66 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Se her: http://www.instructables.com/id/How-to-Fix-the-Nvlddmkm-Error/ kanskje du finner svaret ditt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå