Gå til innhold

Eivind Berge blog.

Anbefalte innlegg

Bergensblogger ville selv drepe

Forstyrrende artikkel om Eivind's tanker og meninger.

På sin egen blogg skriver studenten fra bergensområdet at han ville bli Norges første «voldelige aktivist», men at Anders Behring Breivik kom ham i forkjøpet.
Han gir sin kjæreste æren for at han selv ikke ble en morder.

At det var kun kjæresten som stod i veien for at Eivind ikke skulle gå rundt å skyte politifolk er ikke akkurat en bra ting i mine øyne. Fyren er tydligvis ikke helt god i hodet ut ifra hva jeg har lest på blogen og den BT artikkelen.

«Fortjente å bli rammet»

På sin egen Facebook-side skriver han at siden fengslingsmøtet for Breivik ble lukket for allmennheten, mener han regimet, altså Norge, fortjener å bli rammet.

Herregud, har ikke andre ord en herregud han er jo helt blåst i skallen for å si noe slikt.

Jeg er glad for at møte gikk bak lukkete dører slik at ABB ikke fikk dele sitt budskap til hele verden.

Husker ikke hva det stod i avisutgaven av BA.

Men Eivind skrev noe at eneste måten mannfolk kan bli hørt på er gjennom VOLD.

Fantastisk at noe vil si noe så idiotisk.

- Feminismens feil

BT har vært i kontakt med flere politikilder. Ingen vil kommentere saken, men etter det BT forstår, er ikke mannens navn kjent for politiet.

- Du skriver om å drepe minst en. Hva mener du med det?

- Det stemmer. Jeg vil ikke telle det som en drapstrussel. Jeg skrev det mot politiet, som håndhever feminismen. Det finnes mange frustrerte menn som blir radikaliserte på grunn av feminismen. Det er feministenes feil.

- Hva ville du gjøre mot politiet?

- Det vil jeg ikke kommentere, sier mannen.

- Er det mange som støtter deg?

- Det vet jeg at det er.

Jeg er ikke i tvil om at det er flere som støtter synet hans.

Verden har jo ikke manko på psyko folk så det forundrer meg ikke.

--- Ifra Blogen til Eivind ---

"The bombing of government offices was impressive enough, but the shooting spree which followed was mind-bogglingly effective, literally decimating the crème de la crème of aspiring young politicians for the ruling Labor Party. The ethics of shooting defenseless teenagers at summer camp can be questioned, to say the least, but it sure was a brilliant way to strike at the core of the Norwegian political elite. These are the next generation of political leaders, and what better way to terrorize the parents – the current top holders of political office – than going after their kids?"

Det er nettop denne delen som har blitt misforstått. Les den veldig forsiktig. Ord som "impressive", "brilliant" og "effective" er brukt for å beskrive ABB's handlinger. Du kan bruke slike ord om hvilken som helst handling, uansett hvor forkastelig den er, så lenge den som har gjort handlingen har vært flink. Hitler var flink til å drepe jøder, ikke sant? Og han var smart. Og bare fordi jeg sier at han har vært flink til å drepe jøder og var smart, betyr ikke at jeg støtter det å drepe jøder. Og samtidig så sier Eivind "The ethics of shooting defenseless teenagers at summer camp can be questioned, to say the least", som forteller at han ikke støtter det. Problemet hans er bruk av enten altfor fargerikt språk eller språk som er for aggressiv. Jeg merket det selv når jeg først leste bloggen hans for mange måneder siden. Det tok meg ganske mye lesing (og lang tid) å forstå at han faktisk har noen gyldige ideeer, skjult i alt det hatet. Nå føler jeg meg bare litt skyldig at jeg ikke forutså denne overreaksjonen som foregår nå... Men siden jeg har vært sammen med ham i lang tid, så ble jeg vant til språket hans.

Er det bare meg som synes at begrepet flink å drepe jøder ikke høres helt ok ut?

Emma skal angivelig være kjæresten til Eivind som fikk han til å ikke gå helt psyko å drepe politifolk.

-

Jeg har ikke orket å lese igjennom alle kommentarene han har fått på bloggen sin. Har bare laget meg et bilde av å lese om han i avisen og på nette.

Det han er antifemenist eller hva det heter, synes jeg bare er et annet ord for å være en bitter bitter bitter fyr som hater verden.

Hadde likt hva dere synes om denne fyren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er fremdeles ikke helt sikker på om denne Emma ikke egentlig bare er sockpuppeten og ønskekjæresten hans, eller en faktisk person.

En ifra blogen hans skrev dette.

Anonymous said...

Fra Wikipedia:

"Natalya Kochergova (født 1988) er en norsk-russisk tegneserieskaper. Hun er bosatt i Oslo og tegner serien 3 Rips, som kommer ut på Fonna Forlag og distribueres av Nynorsk Pressekontor. Hun har latt seg inspirere av russiske manga-serier i streken sin, og får språklig hjelp til å oversette stripene til nynorsk av Guri Skeie, som også fungerer som coach og diskuterer utviklingen i serien med Natalya Kochergova"

Hvordan står det til med fantasidama? tviler på hun er så begeistret for å bli assosiert med deg..

Hvor han har fått navnet ifra vet jeg ikke. Kanskje ifra Facebook elns.

Lenke til kommentar

- Feminismens feil

Aha!.. Ja, må jo si meg enig med Bergenseren her. Hvis ikke vi skyter folk innimellom, så vil for neste generasjon menn bli nødt til å sitte på dosetet når de går for å tisse. Dette er en farlig utvikling! Og den må stanses nå, før det er for sent!

Protestmarsj på allmenningen, folkens. Stå oppreist nå, før det er for sent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...