Zezzo Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Så nå er jeg lei av alle probleme jeg har hatt med radeon kortene så nå skal jeg skifte. Jeg har nå funnet 2 kandidater som jeg tror vil passe meg godt. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=638812#extra http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=623816#extra Jeg vil gjerne at dere skal komme meg innspill for skjermkort, men jeg vil ikke ha noe av at fordi dere har dette så er det bra, jeg vil helst ha en link til en test som viser at skjermkortet er så bra som du sier. Jeg kan strekke meg til 3000kr, men vil da helst ikke gå så langt. Skjermkortet skal klare å kjøre Black Ops : Multiplayer med god fps. Jeg har ikke makset grafikken. Jeg skal ikke ha noen Radeon kort, skal ikke ha noe CFX eller Sli. Datamaskinen min består av: AMD Phenom II X6 1090T Black Edition ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9 (8GB totalt) XFX Radeon HD 6950 1GB GDDR5 X2 (Noe som ikke fungerer som det skal så skal returnere de) Corsair HX 750W PSU (Har en SSD disk på vei) Vil kun ha poster om skjermkort som har blitt testet og blitt anbefalt. Endret 3. august 2011 av Zezzo Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Om du går 100 kr opp i pris er GTX 570 HD et godt alternativ, 2GB VRAM svarer seg bra når man snakker om å legge opp til SLI-oppset der regenkraften vil bli begrenset av VRAM først om man går for 1GB, med enkeltkort er det liten grunn til å kjøre opp på 2GB VRAM. Ellers kan du spare 500 kr og kjøpe GTX 560 Ti Twin Frozr II, som kan overklokkes til nesten GTX 570-ytelse og har en meget god kjøler. Lenke til kommentar
Zezzo Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Takk for forslagene, men tror du de 2 som jeg har funnet er noen gode skjermkort? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Begge alternativene jeg har funnet vil yte noe bedre enn de du har funnet. Begge to er 2GB, men du har ærlig talt ikke behov for det når SLI er uaktuelt og de ikke egentlig er raske nok for å takle 2560x1600 veldig bra. Lenke til kommentar
Zezzo Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Jeg spiller med 1680x1050. Og om du kunne ha søtte opp en ranking fra best til dårligs av skjermkorta ville det vert herlig. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 På den oppløsningen vil ethvert 560 Ti klare seg utmerket. 570 eller over er ren overkill der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå