Sjefern Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Vi bestillte en reise til Tunisia i to uker med Bonusreiser fra Torp. Dette betalte vi 7500 for to personer for. Glade og fornøyde ventet vi på dagen vi skulle reise. Leste masse om Tunisia på nettet og planla hva vi skulle gjøre. To uker før vi skulle reise fikk vi et brev av Bonusreiser at reisen vår var kansellert fordi de hadde skadet en flymaskin. Men snille som de er skulle vi få lov til å reise til vinteren isteden. Bare send oss et brev der vi sa ifra hvilken dato vi ville reise fra. Dette skulle heller ikke koste oss noe mere. De beklaget seg med at fordi de hadde ferie kunne vi ikke forvente svar fra de om en tre til fire uker!!! Det virket som om dette var den eneste muligheten vi hadde hvis man skulle se på brevet. Mange trodde nok ikke de hadde noe annet valg enn å reise til vinteren etter å ha lest dette egoistiske og uproffe brevet. Vi ville jo gjerne reise til syden denne sommeren men det sto ingenting om at det var mulig å få tilbake penger eller om det var mulig å reise til en annen destinasjon med de. Etter to dager fikk vi endelig kontakt med de. Vi spurte om vi kunne få en annen reise til en annen destinasjon med de men det var ikke mulig for det var bare dyrere hoteller igjen og de "kunne ikke" sende oss til et dyrere sted denne sesongen. Da måtte vi betale det resterende til de. Irriterte over dette sa vi at vi ville ha tilbake pengene. Det var nå ti dager igjen til den opprinnlige reisedatoen og vi tenkte vi skulle hoppe på en restpalss ett sted. Vi ble fortalt at det skulle la seg gjøre men siden de på regnskap var på ferie kom det til å ta litt tid. Det er nå fire dager igjen til vi skal reise og vi har fremdeles ingen penger å reise for. Mulig at sommerferien vår er øderlagt. Vi får hape vi får pengene tilbake snart men vi skal ihvertfall ikke reise med Bonusreiser igjen. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 det er klikk da! får håpe det går bra :smile: good luck Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 SERIØST! Jeg og min familie + stort følge av venner var i Tunisia med bonusreiser i sommerferien... VI i min familie dro hjem en uke tidligere enn de andre... 2 dager før de andre skulle dra hjem ble de dratt inn på ett bakromm på hotellet og konfrontert med en ubetalt hotellregning, de forklarte at bonus skulle ha betalt den. Hotellet fortalte så at Bonus skylder hotellet 120.000 us dollars. Virker som om Bunus er i økonomisk trøbbel! Det hele har endt i at bonusreiser avslutter alle sine reiser til dette feriestedet... btw: Hotellet var Marillia --> og der var det UTROLIG dårlig service... de prøvde hele tiden å snyte oss i baren, restauranten osv. ett tips til: Nordafrikanere kan du IKKE stole på... de er DØNN uærlige MAO: hold dere unna bonusreiser --> de er DØNN uærlige...! Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Det virker som om det er mange som har hatt problemer med Bonusreiser. Jeg fikk akkurat en mail fra ForBrukerInspektørene fra NRK. De var veldig interessert i å høre mere om hvordan Bonus har oppført seg. Kanskje Bonusreiser kommer til å få en smekk på nasjonal tv. Endelig føler jeg at lisensavgiften er godt for noe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Det virker som om det er mange som har hatt problemer med Bonusreiser. Jeg fikk akkurat en mail fra ForBrukerInspektørene fra NRK. De var veldig interessert i å høre mere om hvordan Bonus har oppført seg. Kanskje Bonusreiser kommer til å få en smekk på nasjonal tv. Endelig føler jeg at lisensavgiften er godt for noe de burde virkelig få en smekk ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå