N o r e n g Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Med mindre du overklokker og når termiske grenser er det ingen grunn til å legge inn flere vifter, det eneste du oppnår da er mer støy. Om du overklokker burde du lese deg litt mer opp før du fortsetter. For å få opp viftehastigheten på skjermkortet må man bruke programmer som ofte kan overklokke også, dette anbefales ikke med mindre du vet hva du holder på med. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Med mindre du overklokker og når termiske grenser er det ingen grunn til å legge inn flere vifter, det eneste du oppnår da er mer støy. Om du overklokker burde du lese deg litt mer opp før du fortsetter. For å få opp viftehastigheten på skjermkortet må man bruke programmer som ofte kan overklokke også, dette anbefales ikke med mindre du vet hva du holder på med. Vet du en plass (gjerne på Norsk) hvor jeg kan lese meg opp om overklokking? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Med mindre du overklokker og når termiske grenser er det ingen grunn til å legge inn flere vifter, det eneste du oppnår da er mer støy. Om du overklokker burde du lese deg litt mer opp før du fortsetter. For å få opp viftehastigheten på skjermkortet må man bruke programmer som ofte kan overklokke også, dette anbefales ikke med mindre du vet hva du holder på med. Vet du en plass (gjerne på Norsk) hvor jeg kan lese meg opp om overklokking? Overclock.net eller overklokkingsforumet her på hardware.no, overclock.net har langt mer informasjon. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Greit takker men tror jeg kommer til å kjøpe viftene pga vis jeg virkelig gamer, over mange timer, så begynner det virkelig å lage lyd der nede:P hva tror du om det? Skal ta å lese på linkene du sendte meg:) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Med mindre du får bluescreen eller opplever andre kræsjer er det ingen grunn til å tro at du har et problem. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Pc-en er jo liksom helt ny så håper virkelig ikke at det vanlig at den klikker da xD Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Med mindre du får bluescreen eller opplever andre kræsjer er det ingen grunn til å tro at du har et problem. mens vi er i gang, har du TIPS til hva jeg burde kjøpe til pcen min? ekstra ting? ting som kanskje ikke er nødvendig, men er stillig/ser bra ut/ en ekstra dubitit? Hva med et ekstra DDR 3 kort slik at jeg får 6-8 gb ram? slik ting:) oppsettet på pcen min: Cooler Master Centurion 5 II Midi Tower Vifter: 1x 140mm Front, 1x 120mm Bak, 19 dBA, ATX, Corsair HX 650W PSU MSI P67A-GD65 B3, Socket-1155 Intel Core? i5 Quad Processor i5-2500 Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9 Gainward GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX Samsung SpinPoint F3 1TB Sony Optiarc DVD±RW Burner, AD-5260S Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Med mindre du får bluescreen eller opplever andre kræsjer er det ingen grunn til å tro at du har et problem. mens vi er i gang, har du TIPS til hva jeg burde kjøpe til pcen min? ekstra ting? ting som kanskje ikke er nødvendig, men er stillig/ser bra ut/ en ekstra dubitit? Hva med et ekstra DDR 3 kort slik at jeg får 6-8 gb ram? slik ting:)... SSD Hva du syns er tøft vet ikke jeg, det får du bestemme. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Med mindre du får bluescreen eller opplever andre kræsjer er det ingen grunn til å tro at du har et problem. mens vi er i gang, har du TIPS til hva jeg burde kjøpe til pcen min? ekstra ting? ting som kanskje ikke er nødvendig, men er stillig/ser bra ut/ en ekstra dubitit? Hva med et ekstra DDR 3 kort slik at jeg får 6-8 gb ram? slik ting:)... SSD Hva du syns er tøft vet ikke jeg, det får du bestemme. Har du noen forslag da? som jeg kan ta en titt på? SSD blir det til JUL Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Vil annbefale deg å skjekke ut ebay om du vil ha billige vifter. Kjøpte selv 5stk 120mm der for 60kr med frakt. Kjøler min maskin godt iallefall Nja, man vet jo aldri med det man kjøper på ebay, det kan jo godt være betalt svart ect ect.. og så tar det jo sin tid å frakte den. og så tar det også en god tid før man får den men vis noen har tips til en god auksjon med evt pay pal elns fungsjon? Tok ca 1 uke før jeg fikk min pakke, og det er jo ikke noe spesielt værre enn om man bestiller fra norske nettsider. Nesten alle auksjoner der varen sendes worldwide så foretrekker de\må man bruke paypal. Paypal er forsåvid genialt. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Vil annbefale deg å skjekke ut ebay om du vil ha billige vifter. Kjøpte selv 5stk 120mm der for 60kr med frakt. Kjøler min maskin godt iallefall Nja, man vet jo aldri med det man kjøper på ebay, det kan jo godt være betalt svart ect ect.. og så tar det jo sin tid å frakte den. og så tar det også en god tid før man får den men vis noen har tips til en god auksjon med evt pay pal elns fungsjon? Tok ca 1 uke før jeg fikk min pakke, og det er jo ikke noe spesielt værre enn om man bestiller fra norske nettsider. Nesten alle auksjoner der varen sendes worldwide så foretrekker de\må man bruke paypal. Paypal er forsåvid genialt. Greit vi får se:) har du forslag til hva "stærsj" æ kan kjøp til pcen for å gjøre den bedre? du ser no pc oppsettet mitt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå