amiganostalgia Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Trodde en på dette er man en idiot. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Opera-brukere hadde høy IQ, mens IE6-brukere derimot hadde lavere IQ. All den tid det er snakk om IE6 og ikke om de nyere deler av den historien, så finner jeg det noenlunde plausibelt. Etter å ha snakket med og reparert datamaskiner til folk som tviholder på IE6 er jeg sikker. (ja, de må betale idiotskatt) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har lest en labtest i dag som viser at IE9 er sikrere enn de andre browserne: www.nsslabs.com/assets/noreg-reports/2011/nss%20labs_q2_2011_browsersem_FINAL.pdf Kanskeje IE9-brukere er ganske smarte allikevel? Smarte mennesker trenger ikke ekstreme sikkerhetstiltak for å være trygge på nettet Hilsen Operabruker :!: Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har lest en labtest i dag som viser at IE9 er sikrere enn de andre browserne: www.nsslabs.com/assets/noreg-reports/2011/nss%20labs_q2_2011_browsersem_FINAL.pdf Kanskeje IE9-brukere er ganske smarte allikevel? Smarte mennesker trenger ikke ekstreme sikkerhetstiltak for å være trygge på nettet Hilsen Operabruker :!: Ettersom Opera innimellom kommer med sikkerhetsoppdateringer - som smarte mennesker ikke trenger (ifølge deg) -, så må vi vel konkludere at Opera ikke utelukkende brukes av smarte mennesker ... Eller at (selskapet) Opera i hvert fall tar høyde for at ikke-smarte mennesker kan komme til å bruke Opera ... Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Har lest en labtest i dag som viser at IE9 er sikrere enn de andre browserne: www.nsslabs.com/assets/noreg-reports/2011/nss%20labs_q2_2011_browsersem_FINAL.pdf Kanskeje IE9-brukere er ganske smarte allikevel? Smarte mennesker trenger ikke ekstreme sikkerhetstiltak for å være trygge på nettet Hilsen Operabruker :!: Ettersom Opera innimellom kommer med sikkerhetsoppdateringer - som smarte mennesker ikke trenger (ifølge deg) -, så må vi vel konkludere at Opera ikke utelukkende brukes av smarte mennesker ... Eller at (selskapet) Opera i hvert fall tar høyde for at ikke-smarte mennesker kan komme til å bruke Opera ... Jeg satser på det siste :!: Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er jo åpenbart at alle som brukr f.eks. IE6 eller 7 av egen fi vilje er enten mindre intelligente eller mindre datakompetente. 1 Lenke til kommentar
Ganjalf Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 http://www.iqleague.com/group/smartest-browser-and-os Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Den henger mer på greip i alle fall . Synd den mangler statistikk for Win7 og Vista. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Det er jo åpenbart at alle som brukr f.eks. IE6 eller 7 av egen fi vilje er enten mindre intelligente eller mindre datakompetente. Hva med de som fortsatt bruker Firefox v3.x eller v4.x ? (10.58% av brukerne) Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Win7 og Vista = WinNT Som betyr at Firefox brukere på win98 scorer marginalt bedre enn de som bruker vista og win7. Pussig. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hele greia er ganske morsom, inklusive kommentarene. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) 80 IQ hang aldri på greip, jeg stusset litt på det. Likevel slukte jeg artikkelen rå i går. Det jeg ikke fatter er hvor dårlig folk takler og oppfatter statistikk. Endret 4. august 2011 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Trodde en på dette er man en idiot. Nuvel, frøken, det er ikke lurt å slenge rundt seg med kraftuttrykk mot andre i nettdebatter. Nei, jeg føler meg ikke truffet. Jeg tipper at du ikke vet hva ordet idiot egentlig betyr? Kan du definere det korrekt, og sette det inn i en logisk og relevant sammenheng med denne tråden, så skal jeg holde kjeft. Men det klarer du ikke, tror jeg - ganske sikkert. Det er lettere å være rappkjefta og slenge med leppa, ikke sant? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå