Mgut Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei, er techbay.no noen bra nettsie å bestille fra? Jeg vet hva jeg skal ha. 1 Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har snakket med innehaveren og han er en flott person som vet hva han holder på med. Techbay har litt lite utvalg akkurat nå men det vil vel bare vokse etter hvert som flere bruker butikken. Personlig må jeg snart ha en 2x120mmx60mm radiator og ville egentlig ha en XSPC - men nå lør jeg heller Coolgate fra techbay.no når den tid kommer, det er nesten samme radiatoren uansett. Han nevnte også at det var snakk om paypal-støtte i nettbutikken snart, så forhåpentligvis blir ikke det så lenge til Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 så det er en bra nettbutikk å handle fra da? Slike jeg forstod det Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Techbay er ikke noe "svindelside" ihvertfall om det er det du mener. Det bare en relativt liten butikk som spesialiserer seg på entusiastkjøling, casemodding og denslags utstyr. Jeg regner ihvertfall bedriften som seriøs. -Stigma Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 okey, tusen takk skal dere ha, da blir det noe kjøling da på meg Lenke til kommentar
Overclock Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bra butikk ikke noe tull, relativt rask levering også (da jeg bestillte ihvertfall) Lenke til kommentar
ph10m Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bra at jeg hoppet innom her i dag da, har lenge vurdert å kjøpe en del derfra til min neste build, men har ikke hatt noen erfaringer med dem enda. Da blir det snart enda en maskin dyppa i vann! Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 26. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2013 vell, ser på mine gamle tråder nå og må si at techbay har mye fint det, har dermed kjøpt for noen tusen lapper derfra, bra jeg hørte om dene siden, har også anbefalt denne til flere folk som va innterisert i kjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå