Odesseiron Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det postapokalyptiske spillet vises frem på Gamescom om to uker. Les hele saken Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Over 4 millioner * Lenke til kommentar
Bamsemums313 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bra ass shot på bildet da . Men håper dette blir bra. Elsker Borderlands! Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Meh, ørken og skyting igjen. Blir ikke kjøp for meg. På tide at vi får litt variasjon i spillbransjen, hva? Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jøss, allerede? Trodde kanskje vi skulle få noen skjermbilder utpå nyåret, eller noe sånt. Blir interessant. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Har trua, blir fett som faen! Lenke til kommentar
Baini Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Must have more CL4P-TP! Dette kommer nok til å bli veldig bra, så lenge dem ikke går vekk fra cel-shade og følger opp med vanskelighetsgraden til The Secret Armory of General Knoxx! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Over 4 millioner * Takk skal du ha. Jeg ser at tallene vi opererte med er rundt ett år gamle. Har rettet det opp nå. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Meh, ørken og skyting igjen. Blir ikke kjøp for meg. På tide at vi får litt variasjon i spillbransjen, hva? Nå er det kanskje ikke oppfølgere du bør se på dersom du er på jakt etter "litt variasjon". Variasjonen i spillmarkedet er definitivt der. Dog, denne variasjonen er ikke særlig representert i bestselgerhylla. "Den som leter skal finne", sånn ca. Selv gleder jeg meg til en god runde 4-player Borderlands 2. Endret 3. august 2011 av Dummst Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nå er det kanskje ikke oppfølgere du bør se på dersom du er på jakt etter "litt variasjon". Variasjonen i spillmarkedet er definitivt der. Dog, denne variasjonen er ikke særlig representert i bestselgerhylla. "Den som leter skal finne", sånn ca. Problemet er at jeg har spilt det meste av interessante småspill. Jeg mener vi må kunne stille krav til de store mainstream produksjonene også. De fleste storspillene blir servert som hjernedøde Van Damme filmer. Er vi ikke mer sultne på kultur enn som så? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) YES! xD Fett som f***! Gleder meg allerede Beste Co-op fps'et noensinne. Det eneste som jeg ble skuffet over var slutten. Den kom så plutselig og var så lite engasjerende at der ble jeg skuffet. Bra med DLC'er da! Endret 3. august 2011 av Argoniel Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kult, satser på at man nå får oppgraderbare, "customizable" våpen, og mer varierte landskap. En ny grafikkmotor hadde også vært fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Synes spillet var drit dårlig ærlig talt. ingen frihet. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Elsker Borderlands, Spesielt med co-op. Var liksom litt av den gamle Diablo 2 følelsen over det med random våpen drops og greier. Jeg ser veldig frem til Borderlands 2. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fikk platinum på PS3 utgaven! Vurderer også GOTY Edition til X360 for ytterligere gaming av Borderlands imens til Borderlands 2 kommer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 borderlands var et spill som tok meg med storm, hadde forventet et middelmådig fps og viste strengt talt ikke helt hva jeg gikk til. resultatet har blitt nesten 200t fordelt på pc og 360 håper på flere våpen, flere muligheter, og en enda dypere rpg del! og det å slenge på dempere, masterkeys osv på våpen av egen vilje vil garantert ikke skade Lenke til kommentar
Keymahan Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Dette blir artig! Bring on the angry midgets! 1 Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Gleder meg, koste meg virkelig med det første :tup: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ah, det er så deilig så deilig! Spilte utrolig mye Borderlands og spiller det titt og ofte enda - det var et friskt pust med sin suksessfulle sjangerblanding og herlige grafikk. Håper de gir historien mer kjøtt på beina, gir folk litt mer prating (selv om i og for seg all teksten ble et lite spark til fortidens gode minner) og litt mer variasjon i karakterbyggingen, selv om denne jo ble litt mindre viktig når maksgrensa på ferdighetsnivået gikk opp til en total av 69. Her er forøvrig et bilde fra Game Informer: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå