Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Dataen Fungerer ikke med Skjermkortet i

Anbefalte innlegg

Hallo , Jeg kjøpte meg nytt skjermkort som jeg fikk i går ,

Siden det gamle jeg hadde ville ikke fungere lenger plutslig . Men jeg har samme problemet med det nye kortet

Når jeg setter det i dataen vil ikke dataen skru seg ordentlig på , Eller den skrur seg på men vill ikke Boote om dere skjønner , Og Normalt vis får og skru av dataen med knappen på Pc ( ikke strømforsyning) så må man jo holde den inne litt . Men når jeg gjør det holder det med bare et raskt trykk så er den av

Disse 2 Skjermkortene krever jo 400 og 500 Watt .

Og begge krever at jeg har strøm direkte i kortet

Men nå kjører jeg et gammelt kort . Et NVidia Gforce 9500 kort som ikke krever noe ekstra strøm og det fungerer jo ,

Så det jeg lurer på , Kan dette vere pga dårlig strømforsyning ?

Den er veldig gammel og den har vert gjennom mye .

Har bestilt ny strømforsyning , Men om det gamle kortet mitt : Gigabyte Radeaon 6850 1 gb Fungerer så trenger jeg jo ikke det lenger , Hvor mye kan synes dere en god pris på det er ? 500-600 kr ? er mindre en 1 år gammelt og ikke hardt brukt eller overklokka .

Mvh eriksen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et Gigabyte radoen 6850(400W) og et Sapphire radoen 6870 (500W)

Jeg har ingen lys i dataen ingen vifter , det er lite med lyder , Jeg hører forskjell på oppstartslyden og når den bare skrur seg på og ikke vil noe annet

Opplevde også at jeg etter jeg skrudde den på skrudde den seg av og på 2-3 ganger for så og starte dataen ordentlig ( trur jeg ) men uten noe bilde på skjermen .

Får kanskje testa dette i dag =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...