Cuneax Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bedphones skal lulle deg i søvn. Øreplugger du kan sove med Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noe jeg aldri kommer til og gjøre er og sove med øreplugger / headsett , Bakterie nivået i øre stiger utrolig fort med headsett og øreplugger i noe som gir ørebetennelse eller andre lidelser i øre . Uansett om de er behaglig og sove med eller ikke ville jeg ikke gjort det , Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Stakkars hørselen ... Edit: det var før jeg leste artikkelen. Bedre med slike evt, enn normale plugger som man blir døv av om man sovner Endret 3. august 2011 av Ayb Lenke til kommentar
mazix Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Eg har lagt meg med ørepropper kvar dag frå phillips i snart 12 år, 1/5 ganger opplever eg å våkne med dei fortsatt i øyra. ikkje no behageleg å ligge på sida med men har aldri hatt øyre betendelse. For eit par år sida bytta eg til desse earbuddene som ein kan velje ein betre størrelse som passer øyre, og i same slengen tørker eg av med papir. Utanom det er det lite stress.. Eg er vist heldig som ikkje har problemar med hørsel Hmm... Uansett fantastisk mange gode produkter som har si magisk verkning om natta og sjølvsagt om ein høyre på det om dagen utan å sove på http://www.store.unexplainable.net/ Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Sovner ofte med ørepropper i øret, ikke vært noe problem, men noe vondt å ligge på siden med enkelte propper. Dette virker perfekt! Lenke til kommentar
Exsoldier Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Trodde dere det var farlig å miste hørselen, prøv å lev med 80dB øresus konstant. Skal love man heller ønsker å være døv, døv. Disse er sikkert perfekt for folk som sliter med sterk øresus. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 De ser behaglige ut. Ser ut som de ligger mer over øret en inne i øregangen. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 De sender jo ikke til europa engang... Hvor kan man skaffe disse da? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Sover med vokspropper (à la Sov i Ro) hver natt. Ser ikke for meg at dette er noe alternativ, da jeg fortrekker stillhet. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 er det bare ikkje at dei er mjuke? ungene likte musikk så lagde alltid ein hjeme variant med mykt matriale og øreproper , men den appen kunne vært dig i den tid siden måte gå og slå av etter dei svonet før eg la meg;) Lenke til kommentar
HeyJoe Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Finnes det en tilsvarende app til Ipod, som demper og slår av musikken ved hjelp av timer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå