Woltox Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Jeg har et XFX 5830 1 år gammelt. Tenkte å selge det pga har kjøpt nytt. Tenker rundt 500kr, siden den fortsatt tar BF:BC2 uten lagg(NB! ikke maks settings). Skal du kjøpe et nytt 5830 ligger det på 1,4k. Deres tanker info: Kjøpt fra komplett i august/september (ifjord, 10) Har overklokket det, så gått tillbake til standard Har kjørt viftene for fult. NB!! Skal ikke selge her, bare finne ut pris jeg kan få for det. Endret 3. august 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Om du skal selge det til venner eller noen du kjenner så ville jeg latt dem prøve det først for så og kanskje selge det for et sted mellom 4-600 kr . Om du skal selge det her eller på for eksempel på finn.no ville jeg solgt det for 4-500 . For og kjøpe et brukt skjermkort , I det hele tatt en brukt data del er jo litt risky , Men uansett om det fungerer enda så er det jo bare og selge det , Men pass på at den personen som kjøper det kan bruke det , Vet om noen som kjøper brukte / billige datadeler for så og finne ut at det ikke passer med dem sin data osv , Men trur det går bra med skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå