Xpi Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Flere som har opplevd at det ringer fra et nr 23 68 21 05 markedsundersøkelser/ telefonsalg til stadig? Jeg har tatt telefonen hver gang, men det skjer ikke noe i den andre enden. De har ringt 3 ganger de siste 2 ukene. Har reservert meg mot denne dritten også. Noen gode ideèr, eller flere som vet noe? Flere som har søkt på dette nr i det siste: http://www.kvasir.no/trend/infoside?q=23682105 EDIT: nummeret stammer fra Bonnier Media. Får håpe det er noen mennesker i den andre enden neste gang, så skal jeg i hvert fall si min mening om dette. Endret 3. august 2011 av Xpi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Telefonselgere ringer som regel flere på en gang, og så snakker de med den første som tar telefonen. Har opplevd at dette kan ha noe delay og da får det slik du opplever, helt tomt i den andre enden. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Husk på at reservering i brreg ikke reserverer deg mot undersøkelser. Selv om det her er salg. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Husk på at reservering i brreg ikke reserverer deg mot undersøkelser. Selv om det her er salg. Hvis det er en undersøkelse med mål om å selge deg noe er de forpliktet til å forholde seg til reservasjonen. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har du en tlf som takler 5000 vcard på et nr, så last ned lista fra telefonterror.no og sett blokkering, stille, elns, så får du eliminert noen slike telefoner for framtiden Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvis du kan sies å ha et kundeforhold til Bonnier så kan de ringe deg selv om du er registrert. Lenke til kommentar
Chain83 Skrevet 11. januar 2012 Del Skrevet 11. januar 2012 nummeret stammer fra Bonnier Media. Nei, det nummeret tilhører visst Direct Response Services AS (drs.no). De driver med telefonsalg (på vegne av andre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå