OleP Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 heisann.. Noen som vet hvor jeg får kjøpt T610 i farge blå? så her tidligere en link til en side hvor jeg kunne få den i blå.. Lenke til kommentar
3650 Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 tror ikke du får kjøpt den i blå ennå. Har hørt et sted at den ikke skulle komme i blå får litt senere på året. Ellers så finner du sikkert det svaret du leter etter et sted på forumet vis du søker litt! Lenke til kommentar
OleP Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 jøss, ser man det ja http://www.dvdhuset.no/servlet/dvdhuset.fi...ing?VareID=5682 der fant jeg den! Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Selv om den ligger på siden, betyr ikke at de har den på lager..... Er nok muligens litt ventetid du må regne med tror jeg. men den er uansett like rundt svingen nå Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 blå og rød T610 kommer 19/8. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 www.norwegiantelecom.no får den vist inn 7.aug!Billigere også... Lenke til kommentar
OleP Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 ser at også idedata.no får den inn 05.08 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå