Cuneax Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Alfautgaven av PC-en til 25 dollar er klar til produksjon. Superbillig mini-PC snart ferdig Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 David Braben? Få ut et nytt Elite/Frontier-spill istedet. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Er du litt nevenyttig så kan du lage deg en fin smarttelefon. 2 Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 FIkk litt lyst på denne, selv om jeg har en pc til 13k og en bærbar til 7k 1 Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) David Braben? Få ut et nytt Elite/Frontier-spill istedet. Eller kanskje gi andre mulighet til å lære datamaskiner å kjenne slik han en gang gjorde? Lurer på om ikke den skulle blitt solgt sammen med en bok som denne: http://www.amazon.com/gp/product/0982106017 Endret 3. august 2011 av hobgoblin Lenke til kommentar
paaland Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Imagine a Beowulf cluster of these. Øh, feil fora 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tøft prosjekt! For 135-180 kr støtter jeg gjerne prosjektet og får med et leketøy på kjøpet. Så må jeg bare finne ut hva jeg trenger den til.. 3 Lenke til kommentar
lhz Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Artig å tenke på at denne mini PC-en blir kraftigere enn det som var state-of-the-art desktop-PC da siste Elite-spill kom ut... Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bare litt nysjerrig... Hva skal til for å kalle en datamaskin for en PC egentlig? Er alle personlige datamaskiner PC'er? Lenke til kommentar
randerzz Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 genial til bruk som billig carputer sammen med en 2.5" ekstern disk! må ha en slik 1 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bare litt nysjerrig... Hva skal til for å kalle en datamaskin for en PC egentlig? Er alle personlige datamaskiner PC'er? PC er ikke et beskyttet varemerke lengre, så egentlig ja . Lenke til kommentar
OEH Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hm, ville denne være i stand til å streame HD filer etc? Hadde vært fint med en slik liten sak istedentfor en stor HTPC i tv-bordet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) OEH: Det spørs. Jeg tviler på den der har kraft nok til å vise film, men den kan sikkert fungere fint til musikkspilling, surfing, bildekarusell på TV-en, som nettbasert filserver med lagringsmedie over USB, og sånne ting. Ups, jeg måtte vist svelge noen ord der. Endret 3. august 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 *1080p30 H.264 high-profile decode Har den 1080p H.264 hardware decoding? ... O_o Jeg vet ikke helt hvordan ellers jeg skal lese det, men det høres jo helt ekstremt ut for en slik bit med maskineri. -Stigma Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Med den prisen må jeg nesten anskaffe en, uansett om jeg får brukt den til noe fornuftig eller ikke 2 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Om denne kan spille av 1080p fra en USB-minnepinne og har HDMI-utgang på den anskaffes. Kan brukes til utrolig mye nyttig. Sånne som dette skulle vært innebygd i TV-er o.l. 3 Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Om denne kan spille av 1080p fra en USB-minnepinne og har HDMI-utgang på den anskaffes. Kan brukes til utrolig mye nyttig. Sånne som dette skulle vært innebygd i TV-er o.l. +1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 hvorfor er det ikke innebygd wlan eller lan? nesten en garantert dealbreaker når det er så mange trådløse usb kort som ikke støtter linux. Lenke til kommentar
Dr_VingTor Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 hvorfor er det ikke innebygd wlan eller lan? nesten en garantert dealbreaker når det er så mange trådløse usb kort som ikke støtter linux. Støtter SD og SDIO står det da, så er vell bare å kjøpe et SD-kort med innebygget WLAN, skrive en driver og så er det i boks. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Denne skal jeg kjøpe -> klistre bakpå tven -> koble til med hdmi + mus/tastaur= Smart TV/internett TV/media PC ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå