JoeDohn Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Synes virkelig denne serien er for god til å gå glipp av, dette er forslag til hva du kan gjøre med CD'er som er feilbrente, utslitte eller som rett og slett irriterer deg. Fisk ToolTime! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Rett og slett genial. Ekte idioter bak kamera. Slik liker jeg. Skulle vel gå ann å få tak i en dynamit ol. Kul gjeng!!! Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Det der skal jeg beggyne å gjøre med mine ubrukelige CDer Lenke til kommentar
L.. Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Personlig erfaring med cd'er er at enkelt cd må du ikke bøye!!! Blir til sprengstoff. Satt på legevakten med en splint i øret. Dessuten er det enkelte cd'er som ikke tåler 52x cd'rom. Sånn at det var sagt. Og ha en god natt. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Dessuten er det enkelte cd'er som ikke tåler 52x cd'rom. Snakker vi <bluuurrp> her, eller? :smile: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 pleier å sende ut mine herpa fra verandaen jeg da. klarer vel 100m Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 pleier å sende ut mine fra verandaen jeg da.. klarer vel 100m Lenke til kommentar
L.. Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Dessuten er det enkelte cd'er som ikke tåler 52x cd'rom. Snakker vi <bluuurrp> her, eller? :smile: Nei mer som VIRRR VIIIRRR BLAMMM og en cdrom deksel på andre siden av rommet. Og en " HVA I SVARTE F...!!!!" fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå