Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Meldt på speeddating - hva kan jeg forvente?

Anbefalte innlegg

For kort stund siden gjorde jeg noe veldig impulsivt og sprøtt (til å være meg) og meldte meg på speeddating, for første gang. Den skal holdes nå på lørdag, og sitter her nå og tenker over hva jeg egentlig har belagt meg ut på.

Den er arrangert etter grupper (alder, legning og flerkulturell) og flerkulturell som jeg er valgte jeg den. Håper bare det var riktig valg og det kommer flere interessante jenter.

Dere som har erfaring og tanker om dette, hva kan jeg forvente meg? Hver "date" skal visst være på maks 5 min, og da bør man ha et kort og konkret presentasjon av seg og hva man ønsker. Er det noen lure spørsmål jeg kan stille motparten for å få et kjapt inntrykk?

Virker ganske spennende dette her.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Oi, hadde helt glemt denne.

Gikk ikke så verst faktisk, var litt spesielt med tanke på omstendighetene. Hadde meldt seg på en del folk, noen ble sene, noen kom ikke i det hele tatt. Det resulterte i 8 menn mot 22 damer fordeling, og jeg var yngst. All forventning forsvant og for meg ble det bare til uskyldig moro.

Fikk møtt mange interessante damer og til slutt krysset jeg av de som var hyggelige. Hadde som sagt ingen forventinger så overraskelsen ble stor da allerede neste dag jeg fikk mail om match. Hun var også en dame som hadde krysset av for de hyggelige og jeg hadde egentlig sett for meg henne før, ganske søt dame. Så, sånn gikk det.

Dette ble arrangert av Speeddate-star og de har også lagt ut en oppsummering. Jeg fikk beskjed om at dette var siste speeddate i år, men ser ut som de vil prøve på nytt, så her er det bare å melde seg på. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...