Keroflux Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har nylig prøvd å sette opp logitech G25 og G27 på PS3 og lagt merke til at det er et betydelig etterslep på rattet. Det er snakk om en forsinkelse på 0,2-0,4sek fra jeg svinger rattet til det svinger i spillet. Begge rattene har samme forsinkelse samme hvilket spill (GT5, Dirt 2 og Need for speed). Er det noen som har erfaring med disse rattene og evt. vet om en måte å fikse dette? Jeg setter stor pris på alle svar og forslag:) Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har ikke noen forsinkelse mellom G27 og GT5. Har du satt steering type på simulation? Lenke til kommentar
Keroflux Skrevet 5. august 2011 Forfatter Del Skrevet 5. august 2011 Jeg har ikke så mye erfaring med ps3 og ratt, men jeg syns det er rart at det er samme problem på alle bil spillene vi har. Da jeg googla problemet fant jeg flere som opplevde det samme som meg, men jeg kan ikke finne noen løsning på det Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Mulig det er noe forsinkelse mellom TVen og PS3en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå