Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærete i syden på hotel, bestille overraskelse, hvordan?

Anbefalte innlegg

Heisann! =)

Kjæresten er på ferie i Tyrkia i 3 uker, og jeg dør av lengsel etter hu :(

Og jeg tenkte jeg på en eller annen måte skulle få lagt en buket, litt ord på et brev, og en champis på hotelrommet hennes, som en overraskelse. Er det noen her som noen gang har gjort noe lignende?

Hvis ja, villig til å dele hvordan du fikk det til?

Nå skal det sies at jeg ikke har prøvd å ringe hotelet henne er på osv enda, men tenke jeg skulle høre her først bare =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finn deg en ny kjæreste. (hvis hun ikke er med familie som overvåker henne 24/7)

Helt vanvittig for jenter i Tyrkia. Som for en gutt å dra til Tailand bare at horene var gratis.

Tuller ikke.

Ikke for å være jævlig. Bare helt ærlig. Jentetur til Tyrkia er bare for en ting.

Like teit som å dra på guttetur til Tailand fordi det er så fint å dykke der.

Endret av Glavalavala
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Vi takker Glavalava for et (u)informativt innlegg og går videre med neste sak.

TS, du er visst en håpløs romantiker som en og en annen her inne. Bare av nysgjerriget, hvor dro hun på ferie?

Tror ikke det behøver å være så vanskelig eller komplisert å overraske henne med noe. Kjenner du til hvilket hotell hun er på, så er saken klar egentlig. Bare ring til hotellet og spør etter kjæresten din. Du kan enten gi direkte instrukser til dem, eller kamuflere som en "jeg savnet deg og ville snakke med deg"-samtale, samtidig som du spør etter hvilket rom hun bor i og sender romservicen dit direkte.

Om hun har reist med en venn, kan du også bruke den personen som medhjelper.

Uansett, hold oss oppdatert med saksgangen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er bare realistisk Myst.

Problem 1. Hvordan betale for blomster e.l. ??? Og til hvem??

2.Hvor vanlig er det med blomsterbutikker i Tyrkia ?? Sprit får du over alt. Eller en vannmelon:-)

3. Hvordan skal han få forklart seg? Avhengig av hvor i Tyrkia, men de er usedvanlig dårlig på engelsk og norsk på de fleste hoteller. Kelnere er bedre. Reiser hun med Ving etc. sa kan han kontakte de.

Men hvis du sier i hvilken del av Tyrkia hun er så kan du få telefon nr. til noen som kan hjelpe.

Hvis jeg kjenner noen rundt i området.

Men et råd til dere gutter og mannfolk. Har dama lyst på en tur til Tyrkia uten deg så drar du samtidig en tur til Tailand. Se hva hun sier da.

Lenke til kommentar

Kan være så realist du vil, det betyr ikke at vi kan dra alle jenter over en kam og forvente at de alltid skal være utro når de er utenlands. Vi vet ikke noe om forholdet mellom TS og kjæresten, og da burde vi forholde oss til deretter. Nok off-topic, for å svare på spørsmålene dine:

Det er alltid muligheter for betaling, de fleste hoteller tar både VISA og MC. I verste fall kan han skrive det på rommet og overføre penger til jentas konto.

Det er alltid noen som kan engelsk, så det vil nok ikke være store problemet og de er nok nok lokalkjent til å drive opp noe fint. Viktigste er å få gjennom budskapet og de forstår hva som skal gjøres.

Dette blir mitt siste innlegg inntil TS selv svarer.

Lenke til kommentar

Ja, det var jo oppløftende svar på starten:o Jeg sliter med sjalusi, så tenkt mye på det.

Men jeg vet innerst inne at hu ikke er en jente som er løs og utro, hu er i oba, noen kilometer fra alanya. Og hu er med en vinnine og familien til veninna.

Denne turen ble bestilt før vi ble sammen, så det er grunenn til at jeg ikke er med hu på turen. Verdt sammen i snart 1 år. Alanya området er kjent for løse jenter og utroskap på grunn av det festlivet som er der. Kan ærlig si jeg absolut ikke er fan av at hu er i alanya området, men sånn er det bare. Utroskap skjer ikke med hu.

Over til det jeg lurte på, vet hvilket hotel det er osv. Så har sendt en mail til hotelet, vet ikke hvodan de skal stoel på meg, eller hvordan jeg skal få betalt dem, Men værdt et forsøk.

Jeg sier ikke noe imot at jeg er en håpløs romantiker, det kan jeg stå på mitt og si jeg ikke er mester på. Vi får se ^^

Jeg sendte følgene mail til dem:

Dear sir or madam,

My name is --name-- from Norway. I'm currently in a relationship with one of your guests staying at your hotel,. She is travelling with company comprised of her friend --name--, and her friends mother; --name--. I miss her a lot and wanted to suprise her with a romantic gesture in good time before she departs on August 18.

I would very much appreciate it if you could do the following:

1. Write a handwritten letter with the following text in Norwegian: "Kjæe --name-- Dette gavekortet gir deg rett til en hel dag med de gleder du måtte ønske deg sammen med meg. Ditt ønske er min kommando. Din --name--" (This roughly translates to English as "Dear --lise-- This gift voucher entitles you to an entire day's pleasure of your choosing with me. Your wish is my command. Yours --name--").

2. Place this note inside an envelope.

3. Buy 3 red roses.

4. Place the roses and the letter on her bed.

I will of course reimburse any expenditure you will have with the above. Please provide an account number and cost in your reply. Look forward to hearing from you soon. Don't hestitate to call me if you have any questions. You could also ask --name-- to verify my identity as --name--'s boyfriend (without spoiling the suprise please!).

My personal information:

Best regards,

-----

Håepr på det beste.

Endret av Cjaay90
Lenke til kommentar

Jeg skal ut på lunsj nå, så kommer med utfyllende kommentar etterpå, men du burde kanskje sensurere navnene deres for din og deres egen sikkerhet.

Oppdatering:

Først litt off-topic: er også enig med Glava hva tyrkiske menn angår. Særlig på feriesteder er de kåte som f... og prøver å utnytte alle unge og naive jenter. Man skal være ytterst forsiktig på slike steder mener jeg.

Så, TS, jeg går rett på sak. Om dere har et solid forhold og føler dere trygge på hverandre, og venninna ikke er noe partyløve selv, har du ikke mye å bekymre deg for.

Enda bedre at hun er der sammen med en familie også, gjør saken enklere for deg. Ta kontakt enten med venninna eller familien direkte og la de ordne alt. Så får dere gjøre opp når de er tilbake. Det er nok det enkleste og sikreste. Ikke noe vits å blande inn hotellet og evt. havne i trøbbel.

Ønsker både deg og forholdet med jenta lykke til.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Enig med Myst . Fjærn navn.

Hvis du sender sms eller ringer til Murat +905337371015 så kan sikkert han hjelpe deg.

Han bor i Alanya og driver taxi / transferservice o.l.

Enklest å sende sms . problemet er som sagt penger.

Kjip hvis dama di må betale først for sin egen overraskelse.

Vil tippe du får språkproblemer med hotellet eller at de gir blaffen.

Problemet i Tyrkia er at de snakker dårlig engelsk. De kan for det meste bare trivielle ting som trengs for turisme og for å sjekke damer.

Kansje lettere å kontakte familien til veninna?

Beklager hvis jeg fikk deg på dårlige tanker, men slik er det der.

Får håpe hun har vett i huet, og ikke stygt gjort hvis turen var planlagt før dere ble sammen.

Er hun sammen med foreldrene til veninna så passer nok de på.

Men annerledes hvis hun vil dra dit alene flere ganger.

(O.T. : Har man ikke sett hvordan Tyrkiske menn/gutter driver med damer fra Skandinavia så aner man ikke hva man prater om. Har dama 2 i promille så er gale ting lett å gjøre. Lett å få litt ekstra i drinken som gjør damene mer løsslupne, ikke bare tobakk som røykes heller og det er ganske åpent.

Aldersgrenser eksisterer så å si ikke, er du over 14 får du kjøpt hva som helst og kommer inn over alt, er du i tillegg jente så er det meste gratis.....!!!!..)

Endret av Glavalavala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...