askphoto Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 velkommen til verden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Så fint og mykt han ligger et fint babybilde. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nydelige fargetoner og et perfekt lys Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Et flott bilde Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 nå føler jeg meg veldig streng, men here goes føler at du kunne ha kontrolert eksponeringen mer her, utbrendt laken kunne du fint ha ungått. Kanskje tatt et mer spennende POV også, hatt et lavere standpunkt og mindre tynnere fakus har gitt bildet et mer spennende og personlig preg. Lenke til kommentar
askphoto Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Tusen takk Jeg kunne nok ha hatt en bedre og mere spennende vinkel, men jeg har og bilder som er mere fra siden og ikke ovenifra. Selv likte jeg at det var slik som dette ser det med at det ser ut som teppet er litt utbrent på kanten der og gikk inn på orginalen for å se om det var det samme der.... det som er årsaken til at det ser slik ut, er fordi det er et veldig tynt, nesten gjennomsiktig blått teppe lagt over en hvit dyne og der som det skinner hvitt igjennom er det kun et lag )) Lenke til kommentar
askphoto Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 nb. Erik.... er jo nettopp derfor jeg har meldt meg inn her igjen for å kunne lære av andre...... Så bare til å være streng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg