Knut Slåtta Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Alltid fint å se at fotografer er villige til å åle i gresset for å å et fint bilde. Liker det godt, - akkurat passe mye gress imellom fotograf og modell til at man forstå hvordan hundelivet i enga fortoner seg. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Et riktig så herlig sommerbilde, rett og slett. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Koselig og flott bilde, mange fine farger. Det eneste som er å bemerke at jeg ville hatt mere luft til høyre for hunden og mindre til venstre. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Nydelig - sånn skulle alle hunder kunne ha det...! Liker godt de klare, lette fargene og det flotte fokuset på hunden. Vinklingen er også veldig fin og gjør at himmelen danner en flott bakgrunn. Jeg ser at utsnittet diskuteres - her synes jeg ikke det gjør noe at blikket vender ut av bildet. Det er som om den står og værer og er litt i sine egne tanker og det synes jeg faktisk forsteres av at det er mindre luft på høyre enn på venstre side. Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Flott bilde av en skjønn liten krabat, Syns bilde er skarpt og fint med gode kontraster, samt en komp jeg har sansen for, ellers ingenting å utsette på bilde fra min side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg