Gå til innhold

BK: Liten hund i høyt gress

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt at det mangler en kommentarboks på bildesiden, men, men... Data er data. Gjør av og til som den vil.

Hvorom allting er (som min gamle redaktør pleide skrive) et fint bilde av en liten bikkje - skjønt bikkje og bikkje; er vel mer en vovvov dette her ;) - i gresset. Vet at du gjerne vil ha motivene til høyre i bildet, men her hadde jeg foretrukket at den var til venstre, slik at det ble mer luft i synsretningen (snuteretningen). Teknisk er det ingenting å utsette på bildet, og modellens plassering er vel egentlig smak og behag?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt at det mangler en kommentarboks på bildesiden, men, men... Data er data. Gjør av og til som den vil.

Hvorom allting er (som min gamle redaktør pleide skrive) et fint bilde av en liten bikkje - skjønt bikkje og bikkje; er vel mer en vovvov dette her ;) - i gresset. Vet at du gjerne vil ha motivene til høyre i bildet, men her hadde jeg foretrukket at den var til venstre, slik at det ble mer luft i synsretningen (snuteretningen). Teknisk er det ingenting å utsette på bildet, og modellens plassering er vel egentlig smak og behag?

Litt vrient å finne ut av dette med hvordan kommentarene fungerer her på nye Digit. Men vi finner vel ut av det etter hvert.

Når du påpeker det, kan jeg si meg enig i at den lille voffsen havnet litt langt ut på høyre siden.

Men siden vi bor i landest "blåeste" kommune (tenker da på politikk) så er det jo ikke rart vi blir litt høyreorienterte :)

Lenke til kommentar

Nydelge farger og teknisk godt bilde. Godt lys. Fin kompetanse med hunden som står å speider mellom gress stråene. Likte dette. Synes også det er vanskleig å finne ut av nye digit, f.eks. Hvor man setter inn exit data, men finner nok ut av det etter hvert :)

Lenke til kommentar

Dette liker jeg godt. God eksponering, billedvinkel, farger og lys. Et portrett til å ha på veggen. Eneste lille pirk: er litt enig med DK angående retningen til hundeblikket som er ut av bildet.

Takk for kommentaren

Tar pirket til etterettning :)

Nydelge farger og teknisk godt bilde. Godt lys. Fin kompetanse med hunden som står å speider mellom gress stråene. Likte dette. Synes også det er vanskleig å finne ut av nye digit, f.eks. Hvor man setter inn exit data, men finner nok ut av det etter hvert :)

Takk for kommentaren

EFIX data behøver du ikke å legge inn. Det legge automatisk inn hvis bildet blir lastet opp rett fra redigeringsprogrammet.

Men hvis du laster det opp fra andre kilder, forsvinner EXIF data, og da pleier jeg bare å skrive det inn i kommentarfeltet

Artig bilde. Har en slik krabat i familien selv og de forsvinner fort i vegitasjonen. Fint perspektiv :)

Takk for kommentaren

Dette er ikke min hund. Det tilhører noen venner av meg, og jeg passer på den av og til

Lenke til kommentar

Endelig et annerledes og deilig hundebilde!

Flott perpektiv, god komp og ikke minst godt eksponert! :)

Takk for hyggelig kommentar :thumbup:

Et flott bilde av både hund og blomster eng, det er nokk ikke blomstene denne karen har fått teften av :)

Nei det spørs om den ikke kjenner lukta av noen som lager middag :)

Hei. Et nydelig bilde. Virkelig flott er det.:-)

Tusen takk :)

Dette var søtt--naturbilde som eg likte-men kan godt kutte litt vekk på vengstre side ja.

Takk for kommentaren

Skal love å kutte litt i venstre kant :)

Lenke til kommentar

Ett meget koselig og fint bilde. Veldig fint eksponert.

Takk for hyggelig tilbakemelding :)

Her ser det ut som hunden har fått teft på noe annet enn fotografen.

Et artig bilde og jeg liker miljøet rundt hunden og at du har lagt deg ned på det samme lave nivået og funnet et flott perspektiv. Gode farger og god skarphet. :)

Takk for hyggelig kommentar :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...