Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei, jeg lurte på om det er noen som er fline med blogging som kunne forklare hvordan å blogge på en "sunn" måte? Jeg liker veldig å blogge om Politikk og slikt, men har aldri satt meg inn hvordan jeg bør gjøre det på, er det en måte som noen av dere kan anbefale? Takk! Har ikke lyst til å link til bloggen min av noen personlige grunner. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg kan anbefale andres blogger, leserinnlegg, diskusjoner og annet men jeg er sikker på at du klarer å finne det selv. Les hva andre gjør, skriv gjennomtenkt og velformulert og gjør opp meninger som du kan stå for. Ett godt eksempel er vampus. http://vampus.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Betydningen av ordet sunn i denne sammenhengen sliter jeg med å forstå. Skal du blogge på en sunn måte, så bør du bytte ut Colaen med gulrotjuice. Ønsker du å gjøre bloggen din bedre og mer interessant? Språket er det første som bør revideres. Ingen ønsker å lese en blogg full av skrivefeil og dårlige setninger. Neste skritt er å vurdere innholdet. Har du egentlig noe interessant å komme med? Hvis ikke, så er det lite fristende å besøke den igjen. Argumentasjon og diskusjon er stikkordene. Endret 3. august 2011 av member-101642 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) @TheGnome, vell jeg mener sunn som i hvordan å få flere lesere, som du refererte til. Du kan da ta en titt på bloggen min om du vill å se om hva du mener:Jeg føler jeg er flink med å skrive, men henger litt etter pga akkurat skrive problemer, men leser gjennom innlegget et par ganger før jeg poster. Endret 15. oktober 2018 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Første post 17 juli, og du klager over lave besøkstall? Ordbruken din er også litt useriøs, man kan godt respektere en person selv om man ikke respekterer troen hans. Dessuten hvorfor er respekt så viktig hos deg og er det ikke litt selvmotsigende å være antirasist og samtidig være antiisraeler? Lenke til kommentar
Intellektro Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) @TheGnome, vell jeg mener sunn som i hvordan å få flere lesere, som du refererte til. Du kan da ta en titt på bloggen min om du vill å se om hva du mener: Jeg føler jeg er flink med å skrive, men henger litt etter pga akkurat skrive problemer, men leser gjennom innlegget et par ganger før jeg poster. Jeg har skumlest litt på denne "mye omtalte"-bloggen din, og har i den anledning noen "beskjedne" og oppriktige ord å bidra med - kanskje vil de avstedkomme en bedre og mer lest blogg? Det er jo lov å håpe. Det første jeg vil påpeke - og jeg påpeker ikke på en bedrevitende kvalm måte, men velger tvert imot en ydmyk tone med genuin interesse for å hjelpe deg på din vei: språket ditt trenger ikke bare litt upretensiøs finpuss, du trenger å vide ut ditt ordforråd, du trenger å lære å skrive bedre og mer besnærende. Mitt tips er å lese mye: Ikke bare andre blogger, for de fleste bloggere trakterer langt ifra et beundringsverdig språk. Hva interesserer deg? Les skjønnlitteraut - lær av tungvekterne. Finn ut hva du liker å lese og: Les! Les med en brennende umettelig hunger etter å lære og berike ditt eget sinn. Endret 17. oktober 2018 av Camrot Lenke til kommentar
Intellektro Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Første post 17 juli, og du klager over lave besøkstall?Ordbruken din er også litt useriøs, man kan godt respektere en person selv om man ikke respekterer troen hans. Dessuten hvorfor er respekt så viktig hos deg og er det ikke litt selvmotsigende å være antirasist og samtidig være antiisraeler? Oi, du har et poeng med det du skriver.. Det hørtes litt doblemoralsk det jeg hadde skrevet om at jeg er Anti-Israeler, poenget mitt med det er vell at jeg er imot Gaza Blokaden.. Og du har rett, jeg er litt useriøs når jeg skriver, men det kan vell forbedres fra min side. @TheGnome, vell jeg mener sunn som i hvordan å få flere lesere, som du refererte til. Du kan da ta en titt på bloggen min om du vill å se om hva du mener:Jeg føler jeg er flink med å skrive, men henger litt etter pga akkurat skrive problemer, men leser gjennom innlegget et par ganger før jeg poster. Jeg har skumlest litt på denne "mye omtalte"-bloggen din, og har i den anledning noen "beskjedne" og oppriktige ord å bidra med - kanskje vil de avstedkomme en bedre og mer lest blogg? Det er jo lov å håpe. Det første jeg vil påpeke - og jeg påpeker ikke på en bedrevitende kvalm måte, men velger tvert imot en ydmyk tone med genuin interesse for å hjelpe deg på din vei: språket ditt trenger ikke bare litt upretensiøs finpuss, du trenger å vide ut ditt ordforråd, du trenger å lære å skrive bedre og mer besnærende. Mitt tips er å lese mye: Ikke bare andre blogger, for de fleste bloggere trakterer langt ifra et beundringsverdig språk. Hva interesserer deg? Les skjønnlitteraut - lær av tungvekterne. Finn ut hva du liker å lese og: Les! Les med en brennende umettelig hunger etter å lære og berike ditt eget sinn. Takk, det var faktisk ganske motiverende, skal prøve å begynne å lese mere, selv om jeg ikke akkurat er en lesehest men skal prøve! Jeg tror jeg skal fokusere på at jeg skriver på en mer "voksen" måte, om det høres riktig ut. Peace, mann! GL og HF! Jeg lover deg med en oppriktig mine som fordrer til bevegede tårer: Lesing er faen ma digg, mann;) Endret 17. oktober 2018 av Camrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå