abene Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Lanserer sin første alt-i-ett PC, med 3D. Dette er LGs første alt-i-ett Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Den musa så ikke mye digg ut å bruke.. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 den musa minner meg om kommadore musa <3 den komer siker titl og koste ein del... Lenke til kommentar
norgi Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Jeg har aldri skjønt meg på alt i et, kan like godt kjøpe en bærbar, en gedigen bærbar omså, men det beste hadde vært en vanlig også ekstern skjerm for hjemme bruk. Slik jeg har planlagt Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Mac-design... Med Windows på! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Mac-design... Med Windows på! Så vidt jeg veit, så kan man jo også installere Windows på Mac . Men mer konkurranse på dette markedet er alltid en stor fordel. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Mac-design... Med Windows på! LG er vel ikke så mye billigere enn Apple, så man kan i så fall like så godt installere Windows på Mac om du liker Mac-design og Windows... Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Mac-design... Med Windows på! LG er vel ikke så mye billigere enn Apple, så man kan i så fall like så godt installere Windows på Mac om du liker Mac-design og Windows... Så var det jo nettop det. Mac har en tendens til å sette opp prisen på 5 år gammel hardware, og denne blir vel heller ikke så billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå