Gå til innhold

Nei til flerkultur!

Ja Eller Nei?  

181 stemmer

1. 1. Flerkultur?

Anbefalte innlegg

Jeg ikke ikke ekstrem.

Selv om flere kan mene jeg tenker mere på landet vårt en andre personer.

Men la oss tenke helhetlig?

Skal vi ta inn 1 milion personer fra hvert av afghanistan kosovo georgia irak eller palestina?

Eller mener du vi skal bare ta inn noen?

Hvor urettferdig er det for de å høre at sin beste venns familje bor i norge med trygghet men man selv står ute der med våpen å kriger? Uten vann og mat?

Livet er ikke rettferdig, umulig å gjøre det rettferdig for alle.

Nå vet jeg lite om hvordan oppholdstilatelse funger i norge, men jeg antar de fleste må ha en grunn for å få oppholdstilatelse.

Men så kommer det en del som ikke har det, og aldri får det, men alikevell bor disse personene i norge. Usikkert hvor lenge de har klart seg.

Så mener dere jeg er nynazist? Bare fordi jeg mener jeg støtter demping/redusering av innvandring? Og at det forhåpentligvis bli strengere krav for å kunne bo i norge?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss ta england som eksempel. Nå er det mye opprør der, skal vi ta med oss uskylige folk derfra til norge bare fordi på den måten det er synd på england?

Hvordan vil norge bli da? Like ille? Hvor vanskelig skal det bli å finne boliger til alle?

Hver norsk befolkning får 10 kvadratmeter plass per person bolig til 10 milion kroner i oslo?

det var jo en fin sammenligning. det er en forskjeld på når en terrorist (les. statsleder, president, statsminister, guerilja leder etc) bomber landet ditt sønder å sammen enn et opprør er det ikke?

uansett da om noen skulle miste alt de eier nå i london eller andre steder i england å england ikke kunne hjulpet dem ja da er det vår PLIKT som verdens rikeste land å hjelpe, for vi seender jo gjernee penger til andre land i nød vettu, så vi kan ikke sette no forskjeld her, men nuh har det seg slik at england har mulighet til å hjelpe, det er bare slik at enland har driti seg ut med sin politikk og sin økonomi.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri salgt vi ikke skal hjelpe andre land.

Men faktisk er det å ha innvandrer (Med norsk lønn) den dyreste hjelpen vi kan gi.

I tillegg løser det ikke problemet med at norge blir et innvandrer land der "Norsk" språk blir i større grad engelsk, tysk, afrikansk, etc.

Hvis innvandring forsetter, hvor i landet er norge da? Tromsø?

Altså eneste byen der i kan kalle norge.

Hvorfor har vi norsk flagg? Hvorfor har vi norske kroner?

Kanskje jeg like godt kan stemme for EU.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Jeg ikke ikke ekstrem.

Selv om flere kan mene jeg tenker mere på landet vårt en andre personer.

Men la oss tenke helhetlig?

Skal vi ta inn 1 milion personer fra hvert av afghanistan kosovo georgia irak eller palestina?

Eller mener du vi skal bare ta inn noen?

Hvor urettferdig er det for de å høre at sin beste venns familje bor i norge med trygghet men man selv står ute der med våpen å kriger? Uten vann og mat?

Livet er ikke rettferdig, umulig å gjøre det rettferdig for alle.

Nå vet jeg lite om hvordan oppholdstilatelse funger i norge, men jeg antar de fleste må ha en grunn for å få oppholdstilatelse.

Men så kommer det en del som ikke har det, og aldri får det, men alikevell bor disse personene i norge. Usikkert hvor lenge de har klart seg.

Så mener dere jeg er nynazist? Bare fordi jeg mener jeg støtter demping/redusering av innvandring? Og at det forhåpentligvis bli strengere krav for å kunne bo i norge?

jeg har aldrig sagt at du er nynazist men om du føler deg slik skal ikke jeg trøste deg.

LMH1

Bruker

Gruppe:

Medlemmer

2.036

Ble medlem:

28. oktober 2008

Skrevet 4. august 2011 - 08:48

Hvordan blir det med skatter og avgifter hvis man velger Frp?

Regner man å si nå som arbeiderpartiet har makten så betaler man ca 45% skatt.

Vil man da betale 10% skatt isteden? I så fall er det en god avtale for oss, eneste man muligens må betale for skole hvis man har barn.

Men jeg vil nok si gjevnt over i befolkningen vil flere leve bedre, og det blir mere forskjell på fattig og rik.

Problemet blir nok at hvis frp har makten så vil nok anta det blir mere tyveri hvis ikke utlendinger blir sendt der de kommer fra.

men å ta inn en million hver gang er vel overdrevent er det ikke?

så vidt jeg vet er det andre land som også hjelper på denne måten.

men å ha krav for å bo her i landet er jeg også enig i men noen av disse kravene som stilles fra litt ekstreme mennesker er jo helt på trynet. å som regel så ender invandrer debatter med at vi alle må kastes ut for vi all er voldtekts mennesker ingen av oss kan norsk, vi bare stjeler å snylter på skatten. vi er alle bare dritt å møkk.. jeg er dritt lei den holdningen!

men om du vil så kan jo kansje en mot rasisme begynne en storoffensive da å se til at alle med litt over gjennomsnittet meninger å svada er kkk å de må fordrives...

MEN...

her må vi sette en grense å prøve å ikke blande de vanlig menneskene som ikke KAN EN DRITT for at verdens "lederne" vil være drittunger å bombe dritten av deg å meg... snakk gjerne dritt om dem det gjelder, ta dem, send dem til månen for min del! Men faen om det da< bare gjelder invandrere.. er nok av norske friskuser som kunne tatt turen med dem, for de er like alle sammene de ødlegger for resten av oss!

Endret av baran
Lenke til kommentar

Jeg har aldri salgt vi ikke skal hjelpe andre land.

Men faktisk er det å ha innvandrer (Med norsk lønn) den dyreste hjelpen vi kan gi.

I tillegg løser det ikke problemet med at norge blir et innvandrer land der "Norsk" språk blir i større grad engelsk, tysk, afrikansk, etc.

Hvis innvandring forsetter, hvor i landet er norge da? Tromsø?

Altså eneste byen der i kan kalle norge.

Hvorfor har vi norsk flagg? Hvorfor har vi norske kroner?

Kanskje jeg like godt kan stemme for EU.

hører deg ikke klage over samene som har eget ting å eget språk flagg etc.. får støtte i huet å ræva pga rein som blir tatt av vinden...

bare de kommer fra feil side liksom.....

kan jo likesågodt bli samer alle man da.. er jo de som har kommet lengst her i landet er det ikke... eget ting å greier....

http://www.sametinget.no/artikkel.aspx?MId1=3483&AId=3645

Sametinget er en folkevalgt forsamling for samene i Norge. 39 representanter velges fra 7 valgkretser hvert fjerde år. Sametinget skal styrke samenes politiske stilling og fremme samenes interesser i Norge, bidra til en likeverdig og rettferdig behandling av det samiske folket og arbeide med å legge forholdene til rette for at samene kan sikre og utvikle sitt språk, sin kultur og sitt samfunnsliv.

MEN gud forby at invandrere kan ha en moske å be i eller at noen prater annerledes enn deg å du ikke skjønner hva de sier.. Å nei selv om vi streifer over deg med blikket betyr ikke det at vi vil drepe deg.. mest sansynlig var det hu fine dama som gikk der vi så på, eller kansje du så skummel ut for oss... du sier du er redd for kultur etc ja jeg er også det jeg er redd for at sånne som deg skal sette regler ved at min bestemor ikke akn gjøre som hun i sine 70 har gjort, det hadde vert feil.. er jo faen ikke en invandrer som nekter deg din kultur å ditt språk.. om du ikke vil prate andre språk en norsk så finn deg norske venner å sosialiser deg andre steder... ingen som tvinger deg til dette...

Lenke til kommentar

Nå trenger ikke alle å være utenleninger å være kriminelle.

Det er bare nyhetene som drar ekstra hardt mot utlendinger og andre som alltid snakker om utlendinger. Terrorister (Nynazister) som gjør angrep som skader norge.

Det som er et større problem er politiet, de har sikkert nesten ikke resurser siden breivik er den som er viktigst nå.

Så jeg lurer på hva det betyr i praksis for oslo? Kriminelle kan gjøre hva de vil? Hvem skal forfølge de?

Kan vi si at fattigdom i prinsippet er det som gjør folk kriminelle?

Lenke til kommentar

jeg har aldrig sagt at du er nynazist men om du føler deg slik skal ikke jeg trøste deg.

men å ha krav for å bo her i landet er jeg også enig i men noen av disse kravene som stilles fra litt ekstreme mennesker er jo helt på trynet. å som regel så ender invandrer debatter med at vi alle må kastes ut for vi all er voldtekts mennesker ingen av oss kan norsk, vi bare stjeler å snylter på skatten. vi er alle bare dritt å møkk.. jeg er dritt lei den holdningen!

men om du vil så kan jo kansje en mot rasisme begynne en storoffensive da å se til at alle med litt over gjennomsnittet meninger å svada er kkk å de må fordrives...

MEN...

her må vi sette en grense å prøve å ikke blande de vanlig menneskene som ikke KAN EN DRITT for at verdens "lederne" vil være drittunger å bombe dritten av deg å meg... snakk gjerne dritt om dem det gjelder, ta dem, send dem til månen for min del! Men faen om det da< bare gjelder invandrere.. er nok av norske friskuser som kunne tatt turen med dem, for de er like alle sammene de ødlegger for resten av oss!

Hvis vi skal hjelpe fattige mennesker, hvorfor kan vi ikke gjøre det på den maten som er mest effektivt? Det er beregnet at du kan redde 200 liv for hver asylsøker. Bare asylsoknaden er like dyr som 20 menneskeliv.

I tilegg kan du ikke benekte at det er mange problemer i innvandrerområder i Sverige. Slipper vi inn for mange innvandre, så vil vi få de samme problemene her i Norge. ønsker du at det skal skje?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nå trenger ikke alle å være utenleninger å være kriminelle.

Det er bare nyhetene som drar ekstra hardt mot utlendinger og andre som alltid snakker om utlendinger. Terrorister (Nynazister) som gjør angrep som skader norge.

Det som er et større problem er politiet, de har sikkert nesten ikke resurser siden breivik er den som er viktigst nå.

Så jeg lurer på hva det betyr i praksis for oslo? Kriminelle kan gjøre hva de vil? Hvem skal forfølge de?

Kan vi si at fattigdom i prinsippet er det som gjør folk kriminelle?

ja fattigdom skaper kriminalitet men også så skaper grådighet kriminalitet... men si meg er det bare invandrere som er kriminelle? siden det er så viktig å stoppe mye av invandringen.. missfostå meg riktig her, kriminelle kan holde seg borte.. men hvorfor skal vi redusere invandringen for de vanlige som virkelig trenger hjelp?

Lenke til kommentar

MEN...

Hvis vi skal hjelpe fattige mennesker, hvorfor kan vi ikke gjøre det på den maten som er mest effektivt? Det er beregnet at du kan redde 200 liv for hver asylsøker. Bare asylsoknaden er like dyr som 20 menneskeliv.

I tilegg kan du ikke benekte at det er mange problemer i innvandrerområder i Sverige. Slipper vi inn for mange innvandre, så vil vi få de samme problemene her i Norge. ønsker du at det skal skje?

nå virker det jo som om dere har et problem med invandrere fra før.. skulle likt å vist hva dette virkelig bunner i.. å de 20 menneske liv du snakker om som kan reddes... jah..

send penger til redd ditt redd datt.. men vit at alle de pengene kommer faen ikke frem, ja bøssebærere er gratis men det er altid en fjomp i toppen som tar ut lønn så ja etter at grådige folk har forsynt seg med pengene så sendes resten nedover så tar dets lands ledere å putter penga inn i mer våpen å beskyttels til seg selv å sitt palass.... bare send penger du.. redd liv""... bare det ikke er annerledes folk i norge! nei fysj det kan vi ikke ha.....

Lenke til kommentar

Takk Camlon.

baran: Enkelt vi løser problemet ved å finne et annet sted innvandrene kan bo, sverige, danmark, tyskland etc, et sted der norge kan spare terror og vi forsatt gjør pliktene våre.

Det er ikke bare innvandrere som er kriminelle, men spessielt i enkelte saker er invandring som øker en del statestikken.

Bare sammenlign oslo/grønnland mot f.eks bergen og trondheim burde man se der raskt.

Er det tilfeldig at politistasjonen finnes i grønnland?

Lenke til kommentar

send penger til redd ditt redd datt.. men vit at alle de pengene kommer faen ikke frem, ja bøssebærere er gratis men det er altid en fjomp i toppen som tar ut lønn så ja etter at grådige folk har forsynt seg med pengene så sendes resten nedover så tar dets lands ledere å putter penga inn i mer våpen å beskyttels til seg selv å sitt palass.... bare send penger du.. redd liv""... bare det ikke er annerledes folk i norge! nei fysj det kan vi ikke ha.....

Norge er såppas smart at de bruker ikke redd barna.

Vi kan f.eks leier inn noen innvandrere (Utlansk bakgrunn) som har bod i aktuelle landet tidligere og ta overleveringen, selvsagt er det 2 norske politimenn som passer på at alt går greit.

Der kjøper vi mat + nødvendig utstyr for å klare beskytte folkene i aktuelle landet.

Og prøver å forhandle fred, alle som er intrisert i fred, må skrive under at de er villige å gi fra seg våpen å beholde fred så kan norge hjelpe til.

Muligens vi får USA+ England å hjelpe til med beskyttelse.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Takk Camlon.

baran: Enkelt vi løser problemet ved å finne et annet sted innvandrene kan bo, sverige, danmark, tyskland etc, et sted der norge kan spare terror og vi forsatt gjør pliktene våre.

Det er ikke bare innvandrere som er kriminelle, men spessielt i enkelte saker er invandring som øker en del statestikken.

Bare sammenlign oslo/grønnland mot f.eks bergen og trondheim burde man se der raskt.

Er det tilfeldig at politistasjonen finnes i grønnland?

Interkulturelt museum (IKM) holder til i Grønland Kulturstasjon, Tøyenbekken 5 i Oslo. Huset ble oppført 1900-1902 som politistasjon fram til 1978, først under navnet Bækkegatens politistasjon, deretter Grønland politistasjon med arkitekt Balthazar Lange. I 1999 flyttet IKM til Kulturstasjonen og de gamle fengselscellene ble omgjort til museum. Huset inneholder også kunstgalleri, konsertlokale, seminarrom og kulturverksted.

IKM ble startet i 1990 av Bente Guro Møller og arbeider for å fremme forståelse og respekt for kulturelt mangfold. I cellefløyen i første etasje har IKM en fast utstilling som belyser innvandringens historie og kulturelle endringer i det norske samfunnet. I galleriet presenterer IKM aktuell kunst fra kunstnere med innvandrerbakgrunn. I cellene i annen etasje vises det varierende utstillinger som presenterer kunst, kultur og tradisjoner. I tillegg arrangerer IKM seminarer, konserter, foredrag mm og har til en hver tid flere vandreutstillinger på rundtur i landet.

å der med politistasjonen din på grønland komentaren erklærer jeg deg for rasist å KKK person!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om jeg skal gidde å gi noe mere svar her.

Men jeg kan bekrefte jeg ikke har endret mening, så jeg syns hvis norge får nytt terrorangrep er det helt klart at vi må gjøre noe med innvandringspoltikken.

Vi kan ikke se på at norske normale mennesker ødlegger landet vårt bare fordi personene hater/frykter at landet vil se slik ut hvis vi får mere innvandring.

Husk dette er min mening, og jeg håper jens stoltenberg har såppass erfaringer at han velger å tenke mest på norge en andre land.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

nå virker det jo som om dere har et problem med invandrere fra før.. skulle likt å vist hva dette virkelig bunner i.. å de 20 menneske liv du snakker om som kan reddes... jah..

Jeg bor ikke i Norge. Jeg bor i et land som er langt mer flerkulturelt enn Norge og alle vennene jeg har forsatt i Norge er innvandre. Tror du jeg er for å begrense innvandringen, fordi jeg ikke vil se folk som er annerledes i Norge. Se på områdene som Rosengård i Sverige, hvor de færreste har jobb, krimninaliteten er høy og det er jevnlige opprør. Ønsker du slike tilstander i Norge?

Du har et veldig feil og misvisende syn på uhjelp. Det er gjort undersøkelser på hvor godt uhjelp hjelper. De beste programmene bruker ca 1000 dollar per liv. Hvis et program gir dårligere resultater, kan vi kutte dem ut. Korrupsjon er selvfølgelig et problem, men tror du alle som får opphold i Norge er faktisk forfulgt? Hvorfor skal vi ikke hjelpe på den mest effektive måten?

Lenke til kommentar

Men jeg kan bekrefte jeg ikke har endret mening, så jeg syns hvis norge får nytt terrorangrep er det helt klart at vi må gjøre noe med innvandringspoltikken.

Vi kan ikke se på at norske normale mennesker ødlegger landet vårt bare fordi personene hater/frykter at landet vil se slik ut hvis vi får mere innvandring.

Husk dette er min mening, og jeg håper jens stoltenberg har såppass erfaringer at han velger å tenke mest på norge en andre land.

ja om vi får et nytt terror angrep ja... er jo faen ikke en eneste invandrer eller politiker eller etnisk nordmann sin skyld at ABB gikk amok...

men det skinner jo gjennom hva du er...

få høre mer om politistasjonen og om hvorfor den er der den er da eller kansje du vil svare på dette

LMH1

Bruker

Gruppe:

Medlemmer

2.036

Ble medlem:

28. oktober 2008

Skrevet 5. august 2011 - 11:13

Fikk nesten lyst å spørre deg hvorfor du er for felleskultur i samfunnet?

Muligens du enten er innvandrer eller tilhører en slik familje.

Jeg har personlig ikke mot innvandring, men mest på grunn av terroren og en del frekke tyver i oslo jeg stadig hører om siden noen venner i oslo kjenner godt til det, så velger jeg å ha den holdningen.

Flere som bor i oslo skaper en dårlig stevning, siden det blir flere kulturer, en gang når jeg tok bussen er det en del norske/utlendiger som krangler, og slenger stygge ord til hverander + sloss, afrikanerene pleier ofte å gå i grupper.

Så det hadde vi spart hvis vi hadde redusert innvandring.

Så hvis dere kan dempe disse problemene og at alle innvandere lærer seg norsk og godtar norsk lovverk (Uten noen tilpassninger) så har jeg ikke noe imot innvandring om det gjøres i mindre skala og at innvandring ikke blir i oslo.

Det bør være slik at en by har maks 10% innvandring (mørk unorsk hudfarge)

Men i oslo grønnland er nesten 10 ganger mere.

eller tok noen tunga di?

Lenke til kommentar

Jeg bor ikke i Norge. Jeg bor i et land som er langt mer flerkulturelt enn Norge og alle vennene jeg har forsatt i Norge er innvandre. Tror du jeg er for å begrense innvandringen, fordi jeg ikke vil se folk som er annerledes i Norge. Se på områdene som Rosengård i Sverige, hvor de færreste har jobb, krimninaliteten er høy og det er jevnlige opprør. Ønsker du slike tilstander i Norge?

Du har et veldig feil og misvisende syn på uhjelp. Det er gjort undersøkelser på hvor godt uhjelp hjelper. De beste programmene bruker ca 1000 dollar per liv. Hvis et program gir dårligere resultater, kan vi kutte dem ut. Korrupsjon er selvfølgelig et problem, men tror du alle som får opphold i Norge er faktisk forfulgt? Hvorfor skal vi ikke hjelpe på den mest effektive måten?

jeg ser greia di her, MEN, nå var mitt inlegg der over en fin måte å vise dere hvordan jeg kan vere vrang på ting, selvfølgelig så er ikke alle korupte, men ser du hvor fort jeg kunne skrive dritt som det?

tror du ikke at ganske mange mennesker føler seg mindre verdt en andre å at dette skaper faen, er ikke kult å få høre støtt om at vi ikke har no her å gjøre vi er ikke vert mer enn dritt etc vi blir behandlet som møkk av mange...

over til dette inlegget.

nei jeg vil ikke ha det slik!

men på den andre siden så er det mang her som tar alle over en kam!

se på lmh1 som eksempel.. eller eventyrgutten...

hvorfor skal jeg finne meg i slikt som dette? men nå har det seg slik da, takke faen, at norge har ressuser til å hjelpe, men det vi skulle forandret på av lover er de lovene som holder terrorister her som krekar etc.. ja send de kriminelle ut det er jeg for!

men jeg ber dere hold meg å bestmoren min ute av det... vi har aldrig gjort no galt mot noen her å vi fortjener å kunne tro på islam å vere muslimer å brune med vår egen kultur uten at det skulle hatt en dritt for noen å si!

om vi er litt annerledes så er det vår private ting som jeg faen ikke har pressa på en eneste sjel i norge! vidre har jeg flere ganger hatt kristne på besøk som vil frelse meg fra den onde Allah noe jeeg finner forunderlig siden allah btyr gud som igjen er samme gud som i den kristne bibel. vi er ikke så jævlig forskjellige som alle skal ha det til... ja kansje noen lukter annerledes for som regel er det det som er problemet, eller det at vi snakker høyere.. ja vier sånn men faen heller det er da norske som lukter våt sau også, ser ikke meg sende naboklager av den grunn etc..

har fått høre fra fler norske venner at jeg burde bli mer norsk også noen ganger. men jeg spør meg hvorfor det? jeg er ikke helt norsk, jeg er en blanding.. halvt tyrkisk halvt norsk. ja tenk det ja! en bastard! å det verste er at jeg opplever rasisme ute! ja jeg ser helt vanlig ut med brunt hår å skjegg men er lysere i skjegget.. er helt lys i huden.. men jeg blir sett på som en "jævla utlening" er faen ikke rart at vi ikke vil sosialisere oss noen ganger... å hva så om vi ikke spiser gris... plager det deg så inni hælvete? du kan bare drite hardt i hva vi spiser ikke sant. jeg blander meg ikke opp i dette hos deg...

nei nå bare rabler jeg i vei... alt jeg vil er at man møtes i midten! å ja vi har våre idioter som ikke burde vert hre.. men faen da snak om dem ikke om invandrere for det er mange forskjellige av oss!

Lenke til kommentar

Muligens Afrika og andre land i den kategorien jeg mest har personlig har i mot. Og de som ikke vil lære seg norsk språk.

Men er det slik i landet, at vi kan nekte alle afrikanere?

Desverre er det slik enten må man totalforby alle innvandrere, eller må man godta alle.

Er det flere her som har litt imot afrikanere? De lever jo nesten i en egen verden, omtrent som brevik, de vil ha makt. De snakker stygt om nordmenn omtrent som vi var fra en annen planet.

Så kanskje brevik hører i den rasen? Han har ikke noe i norge å gjøre.

Men det betyr ikke jeg har noe imot han ønsker, det er bare hvis han hadde vært litt smartere å få en afrikaner å gjøre terroren så ville det hele bli snydd anderledes.

Da ville alle i norge ha samme oppfatning som meg. Alle vil mene afrikanere ikke har noe i norge å gjøre.

Lenke til kommentar

fy faen for lavmål.... tenk på hva du sier her nå.. skal du skylde på meg å min bestemor far tante etc for at ABB gikk bananas?

jeg syntes vi burde stoppe sånne som deg! ja sånne KKK folk som brenner afrikanere på kors! (min generalisering her!)

Lenke til kommentar

baran: Ikke ta det personlig at jeg har imot utlendinger.

Muligens er ikke deg, jeg mest sikter til, riktignok er Mulla Krekar sikkert den personen som gjør ditt liv vanskelige i norge.

Men foreløpig er han ikke stor trusel for landet, men han tapper norge for ressurser, derfor er vi ikke særlig glad å ha han i landet.

Lenke til kommentar

baran: Ikke ta det personlig at jeg har imot utlendinger.

Muligens er ikke deg, jeg mest sikter til, riktignok er Mulla Krekar sikkert den personen som gjør ditt liv vanskelige i norge.

Men foreløpig er han ikke stor trusel for landet, men han tapper norge for ressurser, derfor er vi ikke særlig glad å ha han i landet.

men det er jo meg du sikter til... alle er jo kriminelle....

ja herr krekar er søppel det er helt riktig å du kan gjøre som du vil med han.. men snakk om den gruppen mennesker det er snakk om, for det er ikke snakk om invandrere her, det er snakk om kriminelle! hadde du skrevet at få alle kriminelle invandrere ut av landet hadde jeg aldrig reagert på det, jeg hadde sikkert svart at det er jeg enig i! men da snakker vi kriminelle aka dop langere menneskehandlere drapsmenn etc å ikke han som rappa en kasse pils på rimi.

vi snakker om å bruke rette ord. når jeg hører ordet islamist å terrorist i samme setning så lurer jeg på hvorfor deet alltid er islamist og aldrig no snakk om noen annen form for terrorister, men fremdeles finnes det mange kristne terrorister her i verden! hva som heller kan bli sagt er for eksempel afghanske terrorister tilhørende alqueda blah blah blah..! ser du hva jeg mener her?

derfor når du sier sånt som det med politistasjonen å hvor mange prosent av en viss fargede mennesker det skal vere i en by så tar jeg det personlig!

For disse tingene har ikke en døyt med virkligheten å gjøre, sett riktige ord på hva som plager deg så skal du se at folk hører på deg!

Å med det vil jeg ønske deg farvell for nå føler jeg at du ikke fortjener mer av min tid i dag! ja så ego er jeg! lykke til!

Endret av baran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...