Hanne Cathrine Fagerland Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Lilje Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det som fenger meg mest her er de fantastisk flotte fargene du får frem. Utsnittet og komposisjonen synes jeg og sitter godt. Ett meget bra bilde etter min mening. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Liker fargene fu har fått fram. Kompet blir litt rotete etter min mening. Skulle likt å se bare den ene store blomsten i forgrunnen alene. Eller også en anne DOFF hvor de bakenforliggende blomstene var mer ute av fokus Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fin og fargesprakende lilje. Enig med wasco i at mindre dybdeskarphet hadde vært å foretrekke, for å isolere hovedmotivet bedre. Men dette er muligens tatt med et kompaktkamera? Da blir det jo gjerne stor bydeskarphet til tross for store blenderåpninger. Har du en speilrefleks vil jeg anbefale å bruke den største blenderåpningen (laveste tall) du kan på slike motiver. Eller går det mest i auto? Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 En vakker blomst, fine farger og lys. Syns det blir for trangt rundt blomsten med uheldig kutt, særlig til høyre. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nydelige bilde av liljene. Flotte farger og god skarphet Lenke til kommentar
Hanne Cathrine Fagerland Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Takk for alle komentarer Enig at det er litt rotete og skulle gjerne ønske at det kunne vært kun den store blomsten, men tror ikke moren min ville blitt glad over at jeg brakk av de andre knoppene Hvorfor de knoppene/bladene bak ikke ble i mindre fokus denne gang vet jeg ikke. Liljer er generelt veldig flotte synes jeg, og de finnes i mange forskjellige flotte farger Det er tatt med speilreflekskamera Dag. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Vakker lilje og bilde! Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Behagelige farger, flott skarphet og ryddig bakgrunn. Synes faktisk ikke dette ble så uryddig som noen mener, men smak og behag, et flott bilde er det i hvert fall Lenke til kommentar
Knut Slåtta Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tiltalende, og en fin komposisjon. Synes ikke det er rotete. Og du følger godt opp pastellfargebakgrunnstilden din. Lenke til kommentar
Hanne Cathrine Fagerland Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Tusen takk Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Fargene passet godt sammen,fint bilde:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg