Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker han med hjertet eller p*kken?

Anbefalte innlegg

nå leste jeg bare første inlegg men her er min mening

dere hadde trekant første gang dere møttes ,

Såklart trur han at han har sjangs til og ha mere sex , Når du og veninda di er villig til og ha sex med han sammen tenker han sikkert at det er en selvfølge at han får mer , Spesielt hvis dere hadde sånn trekant at til og med du og veninda di gjorde noe sammen og ikke bare han gjorde noe på dere for da vil jo han fort tru at dere er det dere kaller ``sluts`` ikke vondt ment mot deg men det er jo ikke normalt og ha trekant etter en kveld eller i første møte for så og gå rundt og lure på om han bare er ute etter sex , For han kan tenke at det er lett og ``få seg noe `` når første møte var så ``åpent``

Og for meg virker dette veldig rart når jeg tenker på det ,

Du er villig til og gå inn i et forhold som startet med at du og vendinda di hadde trekant med han , for så at han prøver og kontake veninnda di . noe som ikke fungerte , Så kontakter han deg .

Jeg synes det er rart værtfall , Og om dette kan ødelgge forholdet mellom deg og veninnda di hadde jeg latt det være ,

Dette er kun min mening , Jeg har som sagt ikke lest noe annet en første inlegg , Men ja , Det virker rart for meg om han skulle gå inn i et seriøst forhold med deg etter det første møte ,

Men man vet jo aldri ,

TS her

Han kontaktet meg først etterpå, og prøvde senere å kontakte venninnen min også. Men dette var bare de første dagene etterpå. Når jeg sa ja til å møte han så kuttet han kontakten med henne. Han har også sagt han ikke vil ha henne, og at han ikke vil ha trekant igjen. Han sier " jeg vil ha deg! Jeg vil ha en jente. En god jente jeg kan ha seriøst forhold med".

Postet av anonym: fc45f3ab468ae69856edf323fbf0cbfd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror egentlig de fleste her driter en lang marsj i dine meninger også, da du spytter ut så mye dritt at det er umulig å ta deg seriøst.

Jeg må også spørre, hvorfor skulle noen respektere deg som også knuller jenter på dass på en pub eller lignende?

Skal man ikke respektere folk om de får seg noe?

Har lokasjon NOE som helst med saken å gjøre?

Til dere andre som snakker om at kvinner som har seg mye og rundt omkring blir stemplet som ludder: Er dere fra en liten plass hvor rykter svirrer fort?

Selv i lille Tromsø hvor jeg er fra kan jeg ikke si at jeg har hørt om noen som er "et ludder"... Det hørte til ungdomsskolen...

Eller er ikke den gjennomsnittlige alderen her på forumet høyere????????

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

nå leste jeg bare første inlegg men her er min mening

dere hadde trekant første gang dere møttes ,

Såklart trur han at han har sjangs til og ha mere sex , Når du og veninda di er villig til og ha sex med han sammen tenker han sikkert at det er en selvfølge at han får mer , Spesielt hvis dere hadde sånn trekant at til og med du og veninda di gjorde noe sammen og ikke bare han gjorde noe på dere for da vil jo han fort tru at dere er det dere kaller ``sluts`` ikke vondt ment mot deg men det er jo ikke normalt og ha trekant etter en kveld eller i første møte for så og gå rundt og lure på om han bare er ute etter sex , For han kan tenke at det er lett og ``få seg noe `` når første møte var så ``åpent``

Og for meg virker dette veldig rart når jeg tenker på det ,

Du er villig til og gå inn i et forhold som startet med at du og vendinda di hadde trekant med han , for så at han prøver og kontake veninnda di . noe som ikke fungerte , Så kontakter han deg .

Jeg synes det er rart værtfall , Og om dette kan ødelgge forholdet mellom deg og veninnda di hadde jeg latt det være ,

Dette er kun min mening , Jeg har som sagt ikke lest noe annet en første inlegg , Men ja , Det virker rart for meg om han skulle gå inn i et seriøst forhold med deg etter det første møte ,

Men man vet jo aldri ,

TS her

Han kontaktet meg først etterpå, og prøvde senere å kontakte venninnen min også. Men dette var bare de første dagene etterpå. Når jeg sa ja til å møte han så kuttet han kontakten med henne. Han har også sagt han ikke vil ha henne, og at han ikke vil ha trekant igjen. Han sier " jeg vil ha deg! Jeg vil ha en jente. En god jente jeg kan ha seriøst forhold med".

Jeg synes du skal gi det et ærlig forsøk. Hva har du å tape? I verste fall blir du en

erfaring rikere;)

Ikke la din egen usikkerhet ødelegge for deg, og om han er ærlig om det han sier

så tåler han glatt å høre hva du føler.

Og så kan vi alltids le litt av de her inne som bruker "moral" for å forklare

sitt eget manglende sexliv. "hore, ludder etc" haha:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

TS her

I og med alle "hore og ludder" kommentarene må jeg bare få sagt at jeg vanligvis aldri har ONS med gutter på byen. Jeg har hatt et fåtall av sexpartnere, så er ikke slik at jeg flyr fra gutt til gutt. Det var en engangshendelse som ble gjort for å bare få prøvd det engang :)

Lenke til kommentar

Jeg tror egentlig de fleste her driter en lang marsj i dine meninger også, da du spytter ut så mye dritt at det er umulig å ta deg seriøst.

Jeg må også spørre, hvorfor skulle noen respektere deg som også knuller jenter på dass på en pub eller lignende?

Skal man ikke respektere folk om de får seg noe?

Har lokasjon NOE som helst med saken å gjøre?

Til dere andre som snakker om at kvinner som har seg mye og rundt omkring blir stemplet som ludder: Er dere fra en liten plass hvor rykter svirrer fort?

Selv i lille Tromsø hvor jeg er fra kan jeg ikke si at jeg har hørt om noen som er "et ludder"... Det hørte til ungdomsskolen...

Eller er ikke den gjennomsnittlige alderen her på forumet høyere????????

Om det var ment til meg: Mitt spørsmål var til Ideal som sa at han ikke respekterte jenter som knullet ham på dass. Da mener jeg at - ifølge hans egen definisjon - at han heller ikke burde få noen respekt som også knuller folk på dass.

Jeg personlig er helt enig med deg, og har ingenting imot at folk knuller rundt hvor de vil, når de vil. At man skal bli kalt et "ludder/hore" for at man har det gøy og gjør det man vil, uten at det påvirker noen andre, blir bare dumt.

Lenke til kommentar

Hei :)

Møtte en kjempe flott fyr for en mnd siden. Ved første møte hadde jeg og venninna mi sex med han, noe som egentlig bare skulle være en ONS for min del. Han begynte å kontakte meg senere og ville være med meg. (Ta en kaffe ol.) Han har prøvde i begynnelsen å kontakte venninna mi også, men det sluttet han fort med etter jeg sa ja til å ta en kaffe med han. Jeg har vært med han en del etter første møte, hvor vi har gått tur, festet og vært på kafe. Han sier han vil finne en skikkelig jente å ha forhold med men klager på at mange av jentene han har møtt har vært "sluts". (Jeg føler meg ikke akkurat noe mer spesiell da, i og med at jeg hadde trekant med han på første møtet).

I går kveld sov jeg over og han sa han ikke tenkte å ha sex med meg, bare kose. Men selfølgelig som alle andre mannfolk så prøve han seg en del, men jeg sa nei. Dette respekterte han. I kveld ringte han meg å lurte på om jeg ville møte han igjen.

Jeg klarer ikke tolke om han er seriøs med meg? Eller om han har meg for sex, eller rett ogs lett for han bare vil finne en dame! Tror han er veldig ensom og savner kjæreste. Er redd jeg blir en han har imens, til han finner en annen.

Ting som viser forholdstegn:

- Han viser han mye bilder av familien sin som bor i utlandet, og har til og med sendt et bilde av meg til in bror.

- Vil holde hender offentlig og kysse.

- Tar kontakt ofte.

- Sier han vil ha en dame og roe seg ned.

Ting som tyder på at han er useriøs:

- Han spør meg lite om familien min. (Han visste ikke engang at jeg har en søster)

- Når jeg sov der var han VELDIG giret på sex. Tok av seg bokseren og alt. Ikke sjenert over å vise frem utstyret sitt. (Jeg tenker at om man er oppriktig interessert så er man litt varsom på å ikke drite seg ut).

- Han har ikke så veldig mange andre jentevenner. Tror han var en player tidligere.

Jeg vil liksom ikke ligge med han mer før jeg finnet ut om dette blir seriøst eller ikke.

Hva tenker du?

Postet av anonym: 0cffb2798ef85607b798fc9c2b469b92

Lenke til kommentar

Ting som viser forholdstegn:

- Han viser han mye bilder av familien sin som bor i utlandet, og har til og med sendt et bilde av meg til in bror.

- Vil holde hender offentlig og kysse.

- Tar kontakt ofte.

- Sier han vil ha en dame og roe seg ned.

Jeg har litt personlig erfaring med utenlandske gutter (logget ut for ikke mange vet dette). Er ikke rasist på noen som helst måte, men vet av personlig erfaring at de er flinke til å overbevise. jeg har holdt på med både tyrkere og kurdere som har lurt meg trill rundt bare for å få meg i senga.

Nå vet jeg ikke om denne gutten er kurder eller tyrker? (spør siden du nevnte utenlandske foreldre). Denne historien minner meg bare om noe jeg har erfart. Er kankje litt paranoid, men slike sår setter seg ganske langt inne..

Postet av anonym: 0cffb2798ef85607b798fc9c2b469b92

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...