ntls Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Ved første møte hadde jeg og venninna mi sex med han Svaret sier seg jo sjøl. Du har allerede etablert en relasjon til han, som baserer seg på at du er et ludder man ikke trenger å respektere. Som mann kan jeg personlig stå inne for, at kvinnfolk som ligger med deg på første daten har man liten respekt for i ettertid, da man mistenker at de gjør dette "med alle". Kan du da tenke deg hva man tenker om kvinnfolk som stiller opp på trekant på første date??? Ikke narr deg selv. Han ser på deg som ei hore og er ikke ute etter noe seriøst. Faktisk tenker han at du er ei kjempehore, og antagelig sitter han akkurat nå og forteller kompisen sin at han vet om ei dame han og kompisen kan knulle sammen, hun er ei skikkelig stor hore og de hadde trekant første dag, så hun er nok med på hva som helst! Unnskyld meg herr Ideal. Som enn mann ville du selv ikke bollet en jente eller to om omstendighetene og muligheten skulle vise seg? Kanskje, kanskje ikke, det er ikke deg vi snakker om nå. Poenget er at det er ikke så stor forskjell mellom mann og kvinne når det kommer til sex og lyst. Det som du bruker som et argument for å kalle TS for et respektløst ludder er en sosial stigma som omtrent kaller alle for kvinner som har sex før ekteskap for horer, og i mine øyner utdatert. TS, i likhet med andre jenter skal få lov til å utforske sin sexualitet på lik linje som gutter uten å miste respekt eller bli kalt for en ludder. Hvordan han ser på henne som er hans sak. Ikke påstå at du er han ved å legge dine ord i hans munn. 3 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg kan bare forklare hvordan jeg ser situasjonen. At du ser situasjonen som en annen, driter jeg egentlig en lang marsj i. Din mening betyr ingenting for meg. Ut fra mine egne erfaringer, kan jeg si at jeg ikke har respekt for de jentene som lot meg knulle de på dass på en pub eller lignende. At man har lyst til å knulle de igjen, betyr ikke at man respekterer de og er interesserte i et seriøst forhold. De færreste mannfolk er så jævlig dumme at de ikke fatter at de faktisk må late som de er interesserte for å få knulla.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg tror egentlig de fleste her driter en lang marsj i dine meninger også, da du spytter ut så mye dritt at det er umulig å ta deg seriøst. Jeg må også spørre, hvorfor skulle noen respektere deg som også knuller jenter på dass på en pub eller lignende? 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Ved første møte hadde jeg og venninna mi sex med han Svaret sier seg jo sjøl. Du har allerede etablert en relasjon til han, som baserer seg på at du er et ludder man ikke trenger å respektere. Som mann kan jeg personlig stå inne for, at kvinnfolk som ligger med deg på første daten har man liten respekt for i ettertid, da man mistenker at de gjør dette "med alle". Kan du da tenke deg hva man tenker om kvinnfolk som stiller opp på trekant på første date??? Ikke narr deg selv. Han ser på deg som ei hore og er ikke ute etter noe seriøst. Faktisk tenker han at du er ei kjempehore, og antagelig sitter han akkurat nå og forteller kompisen sin at han vet om ei dame han og kompisen kan knulle sammen, hun er ei skikkelig stor hore og de hadde trekant første dag, så hun er nok med på hva som helst! Hahaha!!! Javel ja..! For det første så hadde jeg ikke sex på første date! Det var ikke en date. Jeg og venninna mi hadde med oss en ukjent mann hjem fra byen. Jeg var ikke interessert i noe mer da trodde jeg, men i ettertid har begge blitt interessert i hverandre. Jeg hadde aldri hatt sex på første date (les; date er når man går ut med en man er interessert i for å bli bedre kjent). Man er ikke hore fordi man har trekant en gang i livet sitt! Du er trangsynt gitt;) Postet av anonym: fc45f3ab468ae69856edf323fbf0cbfd 3 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Vel, jeg har svart ærlig utfra mitt perspektiv hva jeg synes. Spørsmålet var hvorvidt han tenker med hjertet eller med pikken. Du stilte spørsmålet selv. Da trenger du ikke syte og klage når du får et svar du ikke liker. The truth hurts. Sånn er livet. Get over yourself. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Vel, jeg har svart ærlig utfra mitt perspektiv hva jeg synes. Spørsmålet var hvorvidt han tenker med hjertet eller med pikken. Du stilte spørsmålet selv. Da trenger du ikke syte og klage når du får et svar du ikke liker. The truth hurts. Sånn er livet. Get over yourself. Vel hvis det er ditt perspektiv så synes jeg synd på deg. TS Postet av anonym: fc45f3ab468ae69856edf323fbf0cbfd 3 Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 (endret) Er vel heller deg det er synd på, det blir nok en læringsprosess for deg de nærmeste årene. Menn vil knulle. At du er seksuelt attraktiv gjør deg ikke til et bra kjæresteemne. Beklager å dele disse selvfølgelighetene med deg, du burde jo heller få oppleve de selv. Du ville vel bare ha svar av typen "ja, selvfølgelig er han forelsket i deg, alt kommer til å bli superfint som i en hollywoodfilm!!!".. Endret 4. august 2011 av Ideal 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Er vel heller deg det er synd på, det blir nok en læringsprosess for deg de nærmeste årene. Menn vil knulle. At du er seksuelt attraktiv gjør deg ikke til et bra kjæresteemne. Beklager å dele disse selvfølgelighetene med deg, du burde jo heller få oppleve de selv. Du ville vel bare ha svar av typen "ja, selvfølgelig er han forelsket i deg, alt kommer til å bli superfint som i en hollywoodfilm!!!".. Så du sier at pene mennesker ikke kan ha kjærester, fordi folk er heller intressert i sex? Jaha, ja. Intressant. Fortell mer. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Man kjøper ikke en gammal folkevogn uten å ha testet den skikkelig først. Lenke til kommentar
ntls Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Jeg kan bare forklare hvordan jeg ser situasjonen. At du ser situasjonen som en annen, driter jeg egentlig en lang marsj i. Din mening betyr ingenting for meg. Ah.... den klassiske "din mening betyr ingenting for meg bla bla bla." Skal du ignorere alle som har andre meninger enn deg da? La oss ta en sidenote basert på din mening og hvorfor jeg ikke er enig i den måten du ser et kvinne menneske på når det gjelder sexualitet. Fleste jenter i dag (korriger meg om jeg tar feil), på et eller annet nivå i sin underbevissthet; er livredde for å utrykke sin sexualitet i dagens samfunn fordi da kan de bli stemplet av menn som deler ditt synspunkt som respektløs ludder. Uten at jeg er en jente vil jeg tro at det må opplevels veldig sårende å bli kalt noe slikt, når jenter som atpå til er følelsesladde skapninger, kommer sikkert ikke til å overse det så lett. Hva skjer videre med disse jentene som folk kaller ludder? Jo de blir usikkre på seg selv og deres sexual liv fordi de får ikke utrykt seg og lære om sex i form av utforskning og erfaring. Og i det lange løp så vil det gå utover sin egne selvsikkerhet og selvfølelse fordi de er rett og slett usikkre på seg selv og menn. Hvorfor tror du at en jente i gjennomsnitt ikke er klar for å ha et stabilt sexualliv før de faktisk er rundt i 26 års alderens mens gutter er klare for det allerede i 16-18 års alderen? Er det fordi gutter er kåtere? Nei jeg tror jenter kan være like kåte som gutter, men forskjellen er at du som mange andre ville sett på slike jenter som ludder, og dermed utsetter de sitt sexual liv til de er godt i 20 årene. Og det er først da de fleste er genuint komfortabel med seg selv, sin kropp og sex, etter mange år med usikkerhet. Hvor tror du enkelte gutter foretrekker eldre kvinner? Jo fordi det er de som har erfaringen og vet hvordan å ha god sex, og de vet hva de vil. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Skjønner ikke greia jeg, syns at en person som har sex med mange forskjellige partnere er pr definisjon ett ''ludder'' uavhengig av kjønn. Kjenner mange flere mannlige luddere enn kvinnelige for å si det slikt. Nå trenger ikke ludder å være negativt ment heller, ikke fra min side i hvert fall. Er ikke så veeeldig fristende å være borti en stake som har blitt dyppet gjenntatte ganger i forskjellige kvinner pga fare for seksuell sykdom, men hey, ikke noen deal-breaker. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Skjønner ikke greia jeg, syns at en person som har sex med mange forskjellige partnere er pr definisjon ett ''ludder'' uavhengig av kjønn. Kjenner mange flere mannlige luddere enn kvinnelige for å si det slikt. Nå trenger ikke ludder å være negativt ment heller, ikke fra min side i hvert fall. Er ikke så veeeldig fristende å være borti en stake som har blitt dyppet gjenntatte ganger i forskjellige kvinner pga fare for seksuell sykdom, men hey, ikke noen deal-breaker. Ludder=hore. Hore=prostituert.¨ nei, ludder er per definisjon ikke en som har hatt sex med mange partnere. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 nei, ludder er per definisjon ikke en som har hatt sex med mange partnere. Men det er det definisjonen av det er i min vennekrets. Altså for meg betyr ikke ludder det samme som hore. Hore er en som tar betalt for seksuelle tjenester, og ett ludder er en ''løs'' person som puler mye rundt, ganske enkelt. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Om det ikke funker med han fyren, så send meg en PM! Om jeg hadde endt opp med trekant, så hadde dama vært en keeper! Hun kan være så slutty hun vil som singel, så lenge hun er trofast i forhold, det er det som betyr noe. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hva i helsike har mange sexualpartnere å gjøre med å være ei hore eller ikke? Folk må da få pule hvor mye de bare vil uten å få nedverdigende stempler som "ludder" på seg. Og hva er egentlig galt i å være en hore? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hva i helsike har mange sexualpartnere å gjøre med å være ei hore eller ikke? Folk må da få pule hvor mye de bare vil uten å få nedverdigende stempler som "ludder" på seg. Og hva er egentlig galt i å være en hore? Nettopp, så hva er så galt med å være ett ludder? Skrev i ett innlegg lengre opp at det ikke nødvendigvis er det, men at en som puler rundt blir automatisk mindre fristende av diverse åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Kanskje litt, på grunn av økt fare for å pådra seg kjønnssykdommer. Det språkmessige problemet er jo så klart at alle disse ordene (ludder, hore, etc) er så og si alltid ment som nedsettende, og folk flest oppfatter de som nettopp det, selv om jeg personlig ikke har noe i mot personer som selger seksuelle tjenester. Så ja, jeg synes folk kan drite i å kalle folk horer bare fordi de har hatt seg med et antall personer som er en vilkårlig størrelse flere enn hva en selv har hatt. Endret 5. august 2011 av Pseudopod Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nå sa jeg ludder, ikke hore. Beundrer de som faktisk klarer å selge seksuelle tjenester, tenk så lettjente penger! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jo jo, men for mange er de to ordene synonymer, og/eller bærer ganske like konotasjoner. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 nå leste jeg bare første inlegg men her er min mening dere hadde trekant første gang dere møttes , Såklart trur han at han har sjangs til og ha mere sex , Når du og veninda di er villig til og ha sex med han sammen tenker han sikkert at det er en selvfølge at han får mer , Spesielt hvis dere hadde sånn trekant at til og med du og veninda di gjorde noe sammen og ikke bare han gjorde noe på dere for da vil jo han fort tru at dere er det dere kaller ``sluts`` ikke vondt ment mot deg men det er jo ikke normalt og ha trekant etter en kveld eller i første møte for så og gå rundt og lure på om han bare er ute etter sex , For han kan tenke at det er lett og ``få seg noe `` når første møte var så ``åpent`` Og for meg virker dette veldig rart når jeg tenker på det , Du er villig til og gå inn i et forhold som startet med at du og vendinda di hadde trekant med han , for så at han prøver og kontake veninnda di . noe som ikke fungerte , Så kontakter han deg . Jeg synes det er rart værtfall , Og om dette kan ødelgge forholdet mellom deg og veninnda di hadde jeg latt det være , Dette er kun min mening , Jeg har som sagt ikke lest noe annet en første inlegg , Men ja , Det virker rart for meg om han skulle gå inn i et seriøst forhold med deg etter det første møte , Men man vet jo aldri , Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå