Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenker han med hjertet eller p*kken?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Møtte en kjempe flott fyr for en mnd siden. Ved første møte hadde jeg og venninna mi sex med han, noe som egentlig bare skulle være en ONS for min del. Han begynte å kontakte meg senere og ville være med meg. (Ta en kaffe ol.) Han har prøvde i begynnelsen å kontakte venninna mi også, men det sluttet han fort med etter jeg sa ja til å ta en kaffe med han. Jeg har vært med han en del etter første møte, hvor vi har gått tur, festet og vært på kafe. Han sier han vil finne en skikkelig jente å ha forhold med men klager på at mange av jentene han har møtt har vært "sluts". (Jeg føler meg ikke akkurat noe mer spesiell da, i og med at jeg hadde trekant med han på første møtet).

I går kveld sov jeg over og han sa han ikke tenkte å ha sex med meg, bare kose. Men selfølgelig som alle andre mannfolk så prøve han seg en del, men jeg sa nei. Dette respekterte han. I kveld ringte han meg å lurte på om jeg ville møte han igjen.

Jeg klarer ikke tolke om han er seriøs med meg? Eller om han har meg for sex, eller rett ogs lett for han bare vil finne en dame! Tror han er veldig ensom og savner kjæreste. Er redd jeg blir en han har imens, til han finner en annen.

Ting som viser forholdstegn:

- Han viser han mye bilder av familien sin som bor i utlandet, og har til og med sendt et bilde av meg til in bror.

- Vil holde hender offentlig og kysse.

- Tar kontakt ofte.

- Sier han vil ha en dame og roe seg ned.

Ting som tyder på at han er useriøs:

- Han spør meg lite om familien min. (Han visste ikke engang at jeg har en søster)

- Når jeg sov der var han VELDIG giret på sex. Tok av seg bokseren og alt. Ikke sjenert over å vise frem utstyret sitt. (Jeg tenker at om man er oppriktig interessert så er man litt varsom på å ikke drite seg ut).

- Han har ikke så veldig mange andre jentevenner. Tror han var en player tidligere.

Jeg vil liksom ikke ligge med han mer før jeg finnet ut om dette blir seriøst eller ikke.

Hva tenker du?

Postet av anonym: fc45f3ab468ae69856edf323fbf0cbfd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642
Han sier han vil finne en skikkelig jente å ha forhold med

Det sier vel det meste? I tillegg gjør han vanlige ting sammen med deg, og ønsker å holde hender offentlig.

At han vil ha sex tyder ikke på at han er useriøs. Det er normalt at menn ønsker sex, kvinne! Siden du overnattet, så regnet han vel med at det ville bli noe. For å finne ut mer om intensjonene hans, så bør du spør han. Mennesker som kaller seg TheGnome på et forum er ikke tankelesere.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Syns ikke det er rart at han ønsker sex, du har jo allerede hatt sex med både han og venninna di på samme tid!

Ja jeg vet. Men er redd han ikke ser på meg som en ordentlig og skikkelig jente som han kan ha forhold med pga trekanten.

Så jeg vil ikke ha sex med han før jeg vet han ser på meg som seriøs eller ikke.

Synes det er så vanskelig!! Skal jeg bare være med han videre for å så se? Menn sier jo mye rart for å få en kvinne til sengs igjen...

Og når en mann vil ha en jente til å overnatte, betyr det da at de tenker sex da? Eller?

TS

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Si at du ikke ønsker mer sex før ekteskapet. Da finner du fort ut hvor seriøs han er.

Det er en ting som skremmer meg med innlegget ditt. Du omtaler menn som en gruppe. Menn har rykte på seg for å være, men ikke så enkle at alle tenker det samme. Hva man ønsker å oppnå med en overnatting, er helt individuelt. Mennesker er forskjellige, det gjelder både menn og kvinner.

Og når en mann vil ha en jente til å overnatte, betyr det da at de tenker sex da? Eller?
Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Si at du ikke ønsker mer sex før ekteskapet. Da finner du fort ut hvor seriøs han er.

Øhh, joda, men oddsa er at du mest sannsynlig skremmer han bort i tillegg.

Men da er vel han også ikke noe å samle på. Siden da er vel han ikke ute etter noe seriøst forhold eller kanskje jeg er helt på bærtur.

Ting som viser forholdstegn:

- Han viser han mye bilder av familien sin som bor i utlandet, og har til og med sendt et bilde av meg til in bror.

- Vil holde hender offentlig og kysse.

- Tar kontakt ofte.

- Sier han vil ha en dame og roe seg ned.

Ting som tyder på at han er useriøs:

- Han spør meg lite om familien min. (Han visste ikke engang at jeg har en søster)

- Når jeg sov der var han VELDIG giret på sex. Tok av seg bokseren og alt. Ikke sjenert over å vise frem utstyret sitt. (Jeg tenker at om man er oppriktig interessert så er man litt varsom på å ikke drite seg ut).

- Han har ikke så veldig mange andre jentevenner. Tror han var en player tidligere.

Ville sluttet med å overanalysere fyren og heller bare inse at han er en mann som er gira på sex og nødvendigvis ikke spør så mye om familien o.l.

Hvis han ikke var så gira på sex. Hadde du nevnet det som noe negativt eller positivt i din analyse?

For nå virker det som det kommer en liten konflikt mellom at han vil ha dame og roe seg ned og er VELDIG giret på sex.

Du kan jo heller ta det som noe positivt.

Samme gjelder det du skriver om at han ikke har så mange jentevenner. Jeg skal ikke si meg 100% sikker men tipper om han hadde hatt mange så ville det også ha havnet på den negative siden.

Men nå er det du som kjenner han best.

Endret av -Léon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han er interessert. Dette er en person du hadde sex med samme kveld som dere møttes.

Hvorfor skal han nå bruke så mye tid på å få deg tilbake til sengs?

Det andre som slår meg i denne tråden;

hvordan klarte han å få både deg og venninna til sengs?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Øhh, joda, men oddsa er at du mest sannsynlig skremmer han bort i tillegg.

Men da er vel han også ikke noe å samle på. Siden da er vel han ikke ute etter noe seriøst forhold eller kanskje jeg er helt på bærtur.

Har ingenting å si i denne situasjonen. Hadde TS vært jomfru så hadde det kanskje vært noe å gå på, men come on, hun hadde en trekant med han, så hun er tydeligvis ganske seksuelt frigjort.

Trenger heller ikke å ''ikke være noe å samle på'' bare fordi man ønsker en normal del av ett sunt parforhold.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri opplevd at det er noen forskjell på hjertet eller pikken. Hvis man skal ha et forhold må man ha begge deler med seg hele tiden.

Jeg har heller aldri forstått poenget med å holde igjen på sex. Hvis man er seriøs så er det bare en fordel å få prøvd ut den seksuelle kjemien så mye som mulig så tidlig som mulig, men hvis man er useriøs så er det også bra å ha sex, for ellers risikerer man å ikke få noe ut av forholdet overhodet. Å bevisst ikke ha sex opplever jeg som bortkastet tid uansett årsak og jeg vet ikke hvor mye tid jeg ville kastet bort før jeg trakk på skuldrene og gikk videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Altså.. han virker som en real type. Han sier han vil ha et forhold. Han forteller deg om familien sin. Jeg tviler på at han hadde fortalt familien sin om en jente han bare var intressert i å pule et par ganger, så forlate.

Litt selvsentrert dog.. å kun fortelle om sitt eget, uten å vise særlig interesse for din familie. Men folk er forskjellige.

Det at han var gira på sex når dere sov i samme seng kan du da virkelig ikke beskylde han for. Altså.. han liker deg. Dere sover i samme seng. Han er gutt. Stakars fyr da.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Han er interessert. Dette er en person du hadde sex med samme kveld som dere møttes.

Hvorfor skal han nå bruke så mye tid på å få deg tilbake til sengs?

Det andre som slår meg i denne tråden;

hvordan klarte han å få både deg og venninna til sengs?

Hehe, jo det skal jeg si deg! Det var egentlig venninna mi som ville ha han med seg hjem etter en fuktig kveld på byen. Jeg skulle sove over hos venninna mi, så ble det bare til at jeg joinet dem. (p.s Han ser veldig bra ut) Så begynte han å kontakte meg etterpå :) Så nå har vi vært en del sammen. Holder hender, kysser osv.. :)

Lenke til kommentar

Du overanalyserer skremmende mye virker det som.

Du sier han har utseende med seg og at du har hatt trekant med han for en hel måned siden. Også lurer du på om han er seriøs eller ikke? Hvorfor i alle dager skal han jobbe så hardt for å få ei han har hatt seg med for en måned siden på ny?

Jeg synes det lyser seriøs lang vei etter min mening. Sitter faktisk i samme situasjon nå og går ut med ei jente jeg ble kjent med på et vors for litt over en måned siden. Caset mitt er at jeg tok med meg ei av de andre jentene som var der med meg hjem etter at hu første var gått hjem når fuktig kveld ble desto fuktigere - og det virker som om hun tester meg hvert eneste sekund, noe som begynner å bli ufattelig frustrerende for jeg liker jenta veldig godt! Og jeg kan banne på at fyren du går ut med kjenner seg igjen nå.

Forresten:

Spør han lite eller deler du lite? Går begge veier.

Han liker deg. Har følelser for deg. Dere sov i samme seng. Han har ingenting å unnskylde seg for når han, som du sier, respekterte deg.

Er veldig, veldig sikker på at om han hadde hatt mange jentevenner så ville det også vært negativt. Hvorfor? Jo, fordi du overanalyserer.

Jeg sier ikke at du skal hoppe i seng med han right away, men slutt i alle fall med pros n' cons listen din. Ikke tenk _SÅ_ mye.

Endret av MrBrightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du overanalyserer skremmende mye virker det som.

Du sier han har utseende med seg og at du har hatt trekant med han for en hel måned siden. Også lurer du på om han er seriøs eller ikke? Hvorfor i alle dager skal han jobbe så hardt for å få ei han har hatt seg med for en måned siden på ny?

Jeg synes det lyser seriøs lang vei etter min mening. Sitter faktisk i samme situasjon nå og går ut med ei jente jeg ble kjent med på et vors for litt over en måned siden. Caset mitt er at jeg tok med meg ei av de andre jentene som var der med meg hjem etter at hu første var gått hjem når fuktig kveld ble desto fuktigere - og det virker som om hun tester meg hvert eneste sekund, noe som begynner å bli ufattelig frustrerende for jeg liker jenta veldig godt! Og jeg kan banne på at fyren du går ut med kjenner seg igjen nå.

Forresten:

Spør han lite eller deler du lite? Går begge veier.

Han liker deg. Har følelser for deg. Dere sov i samme seng. Han har ingenting å unnskylde seg for når han, som du sier, respekterte deg.

Er veldig, veldig sikker på at om han hadde hatt mange jentevenner så ville det også vært negativt. Hvorfor? Jo, fordi du overanalyserer.

Jeg sier ikke at du skal hoppe i seng med han right away, men slutt i alle fall med pros n' cons listen din. Ikke tenk _SÅ_ mye.

Takker for svar:) Men du lå ikke med hun du er interessert i første kvelden. Jeg hadde trekant med han første gang. Kan han se på meg som en skikkelig jente da? Jeg har sagt jeg er en skikkelig jente, men spøker å sier: Jeg vet ikke, du hadde trekant med meg. Jeg sier det bare var en engangshendelse, men han vet jo ikke.

TS

Lenke til kommentar

Ved første møte hadde jeg og venninna mi sex med han

Svaret sier seg jo sjøl.

Du har allerede etablert en relasjon til han, som baserer seg på at du er et ludder man ikke trenger å respektere.

Som mann kan jeg personlig stå inne for, at kvinnfolk som ligger med deg på første daten har man liten respekt for i ettertid, da man mistenker at de gjør dette "med alle".

Kan du da tenke deg hva man tenker om kvinnfolk som stiller opp på trekant på første date???

Ikke narr deg selv.

Han ser på deg som ei hore og er ikke ute etter noe seriøst. Faktisk tenker han at du er ei kjempehore, og antagelig sitter han akkurat nå og forteller kompisen sin at han vet om ei dame han og kompisen kan knulle sammen, hun er ei skikkelig stor hore og de hadde trekant første dag, så hun er nok med på hva som helst!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...