Kazooo Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei, jeg er en 25 år ung mann som avslutter min mastergrad i TV-produksjon denne høsten. Jeg har hørt mange nevne at man kan gyldig praktisere som lærer dersom man har mastergrad utenom læreryrket... er det hold i dette??? Jeg vurderer i såfall å ta et årsstudium i pedagogikk for å helgardere meg. Jeg har flere ganger tenkt at jeg kunne tenke meg å jobbe som lærer ved en medie og kommunikasjons-linje for eksempel. hva er deres tanker?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Du vil ikke kunne få fast jobb som lærer om du ikke har PPU. Lenke til kommentar
Kazooo Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Du vil ikke kunne få fast jobb som lærer om du ikke har PPU. Nei riktig. Hadde håpet jeg kunne komme unna med et lite nettstudie i pedagogikk eller no. Takk for svar! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Du kan jobbe som lærer, men du vil ikke få fast jobb uten. Så du vil kunne ha 100% stilling, men du må fornye den hvert år. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Må ha fast jobb for å få boliglån, så om du vil bli en lærer, ta PPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå