Astrid E. Saltveit Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 - Du rører ikke Nonstoppen min...! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nei det er jo ikke godt å si om den tåler slikt. Hunder tåler jo ikke sjokolade så da kan det jo tenkes at andre dyr heller ikke tåler det. Uansett.. et uvanlig dyrebilde. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Nei det er jo ikke godt å si om den tåler slikt. Hunder tåler jo ikke sjokolade så da kan det jo tenkes at andre dyr heller ikke tåler det. Uansett.. et uvanlig dyrebilde. Jeg tror det er ekstra spesielt, det med hunder - uten at jeg vet det sikkert. Uansett var det jo temmelig uvant kost for den vesle magen. Jeg la forresten merke til at flere av bitene var slikket på (!) uten at de var bitt i, så det er jo ikke sikkert det var sjokoladen det var mest stas med. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ikke så ofte vi kommer så tett innpå disse krabatene Skarpt og fint med gode farger Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Artig situasjon, teknisk godt beskrevet. Tror neppe pinnsvinmager er laget for sjokolade. Men det er vel ikke sikkert den fikk i seg så mye? For hunder er 2 gram sjokolade per kilo kroppsvekt dødelig dose... Vet ikke om noe slikt gjelder for pinnsvin. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott fanget. Her er øyet og ansikt skarpt, slik det skal være. Flott bilde. Litt bekymret for hvordan den lille tassen tålte maten. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Morsomt bilde, flotte fargrer Lenke til kommentar
Beate Kiil Karlsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fint bilde av en uvanlig situasjon Spennende små dyr dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg