Gå til innhold

Problemer etter oppdatering til 2.3.3, Desire Z

Anbefalte innlegg

Etter å ha oppdatert min Desire Z til 2.3.3 har jeg fått en rekke problemer.

Det startet med at skjermen plutselig slutter å respondere. Jeg må slå av og på skjermen for å få den til å virke igjen.

I tillegg så ble den speilvendt. Jeg måtte trykke på høyre side for at den skulle reagere på venstre side.

Tok ut og inn batteriet, og det ga seg da, men skjermen slutter fortsatt å respondere når den vil.

I tillegg så starter HTC Sense på nytt nesten hver gang jeg trykker på "hjem"-knappen. Den bruker opp til 30sekunder på å laste frem meldingene i inboksen, og i tillegg å går den inn i google mail når jeg trykker på "g" mens jeg skriver en melding.

Noen andre som har samme problemene, evt vet hva jeg kan gjøre for å fikse det. Har ikke lyst å sende tlf på verksted og måtte vente lenge på å få den igjen.

Red: Har to tilleggspørsmål:

Dette gjelder både forrige versjon og denne. Når jeg går inn i Advanced task killer så ser jeg at det er mange programmer og spille som kjører, og starter opp igjen av seg selv selv om jeg avslutter de. Hvorfor gjør de det?

I tillegg så har jeg problemer med epostklienten. Den gir meg varsel om at jeg har fått ny mail, men når jeg åpner den så er det tom avsender, tomt emne-felt og tom melding. Har prøvd å slette kontoen og legge den inn på nytt. Har også prøvd å legge inn andre kontoer, men det samme skjer her.

Endret av Pesch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...