Mystikus Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 SKOROVATN - ei perle i namdalen! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Blir slått av den gode kvaliteten på bildet ditt. Selv i det ekstreme fullformatet du har lagt ut, finner jeg ikke EN ting å sette fingeren på. Skarpt og fint, uten anntydning til støy. Imponerende!! Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Moro å se dette i stort format, vi bor i et flott land.. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Et fint bilde fra dette stedet. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott panorama som kommer mer til sin rett når man ser "originalen". Mange femtitallshus i Skorovatn? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Vanligvis er et slikt smalt format lite "tilgjengelig" for å se på detaljer, men her er det faktisk veldig så bra i fullformatet. Artig å se!!! Lenke til kommentar
Beate Kiil Karlsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott panorama. Mulig litt mørkt. Så på orginalen. Skarp og veldig bra Må man legge det ut en annen plass for å kunne se orginalen? Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott plass å vokse opp, flott panorama og et herlig bilde! Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Blir slått av den gode kvaliteten på bildet ditt. Selv i det ekstreme fullformatet du har lagt ut, finner jeg ikke EN ting å sette fingeren på. Skarpt og fint, uten anntydning til støy. Imponerende!! Takk for det, Wasco Jeg ble litt overrasket at det skulle bli såpass bra i og med at alle 31 bildene som toks ble tatt håndholdt. Moro å se dette i stort format, vi bor i et flott land.. Takk for det, Kjetil Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Et fint bilde fra dette stedet. Takk for det, Ulla Flott panorama som kommer mer til sin rett når man ser "originalen". Mange femtitallshus i Skorovatn? Takk for det, Dag Ja det er mange femtitallshus og alle ble nummerert etter hvert som de ble satt opp, så det huset med laveste nummer er det eldste huset. Vanligvis er et slikt smalt format lite "tilgjengelig" for å se på detaljer, men her er det faktisk veldig så bra i fullformatet. Artig å se!!! Takk for det, Svein Magne Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Flott panorama. Mulig litt mørkt. Så på orginalen. Skarp og veldig bra Må man legge det ut en annen plass for å kunne se orginalen? Takk for det, Beate Bildet ble tatt såpass sent som 8.tiden på kvelden og det var noe overskyet så derfor noe mørkt, men jeg ville ha det slik som øyet så det. Originalen er det bildet som jeg lastet opp, men det bildet som du får fram ved å klikke "Link" vil først vise deg bildet tilpasset fullskjerm, men ved å klikke med forstørrelse så får du det i 100% oppløsning. Det bildet som kommer opp når du klikker på en thumbnail i bildekritikken er komprimert til en lengste side på litt under 1000 pixels. Maksimal størrelse får bilder her på bildekritikken er 5Mb og en lengste side på 5000pixels. Flott plass å vokse opp, flott panorama og et herlig bilde! Takk for det, Karl-Ivar Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Takk for det, Wasco Jeg ble litt overrasket at det skulle bli såpass bra i og med at alle 31 bildene som toks ble tatt håndholdt. 33!!! Herlighet.. Jeg synes det er mye når jeg bruker 5-6 Har et stykke igjen skjønner jeg Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Takk for det, Wasco Jeg ble litt overrasket at det skulle bli såpass bra i og med at alle 31 bildene som toks ble tatt håndholdt. 33!!! Herlighet.. Jeg synes det er mye når jeg bruker 5-6 Har et stykke igjen skjønner jeg Oi da, her har jeg visst en skrivefeil og det er kun 21 bilder som jeg sydde sammen Dette klarer du også, Wasco - men det er jo en fordel å bruke stativ. Det som er viktig er at du har 100% fokus på hva du har tatt av bilder så overlappinga blir tilfredstillende Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Oi da, her har jeg visst en skrivefeil og det er kun 21 bilder som jeg sydde sammen Dette klarer du også, Wasco - men det er jo en fordel å bruke stativ. Det som er viktig er at du har 100% fokus på hva du har tatt av bilder så overlappinga blir tilfredstillende Men 21 er da også veldig mye... Skal prøve meg med flere eksponeringer neste gang jeg tar et panorama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg