andreasmedia Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 By the pool Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Vakker solnedgang, men noe klisjéaktig; som tatt ut av reisebrosjyren (nesten) Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Ja enig at det ser ut som et typisk "stock photo" men for meg som har drevet med fotografering i under ett år og er bare 17 år så tar jeg det som et kompliment : ) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Klisjeaktig? Jo da - ingen tvil om det. Men som du skriver, hvist bilde kunne gå inn i en turistbrosjyre, så er jo ikke det et dårlig resultat Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Vakkert. Fint med silhuettene til palmene og den linja som bassengkanten lager. På den måten er det jo ikke helt vanlig, for vanligvis vil vel vannet i slike bilder være havet og ikke bassenget. Her fungerer bassenget veldig godt. Lenke til kommentar
Dag Kongsvik Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 OK stemningsbilde. Men du hadde fått en komposisjon ut av det om du hadde senket perspektivet betraktelig. I mine øyne er dette en ren avbildning i øyehøyde, og blir ikke særlig spennende. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Koselig, herlig lys og farger! Lenke til kommentar
andreasmedia Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Takker så mye for positive tilbakemeldinger, råd og konstruktiv kritikk : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg