ronnsol Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 dråpe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det var da en voldsomt stor regndråpe Det ble en flott effekt med blomsten som kommer fram i regndråpen Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott bilde. Godt fanget dråpe med sin fine speiling der det som skal være skarpt er skarpt. Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Det var da en voldsomt stor regndråpe Det ble en flott effekt med blomsten som kommer fram i regndråpen Må prøve ut svar mughetene her, vet ikke helt om jeg får det til, men tester. Dråpen har jeg satt på selv med en engangssprøyte, og var forundra over hvor stor den ble. Ser at det ene blomster bladet gildet seg rundt dråpen oppe. Rask ete de med dråper. Takk for tilbakemelding Endret 3. august 2011 av ronnsol Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Det var da en voldsomt stor regndråpe Det ble en flott effekt med blomsten som kommer fram i regndråpen Må prøve ut svar mughetene her, vet ikke helt om jeg får det til, men tester. Dråpen har jeg satt på selv med en engangssprøyte, og var forundra over hvor stor den ble. Ser at det ene blomster bladet gildet seg rundt dråpen oppe. Rask ete de med dråper. Takk for tilbakemelding Mye tull når ipaden endrer på ordene man skriver uten at man ser det Flott bilde. Godt fanget dråpe med sin fine speiling der det som skal være skarpt er skarpt. Takk skal du ha Ulla ): Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Effektfullt med den speilingen i en diger dråpe! Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Stor og fin regndråpe, bra sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg