EskimoBob Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Noen som vet om det går ann å skifte D: (som nå er DVD-Rom´em) til F: Med andre ord. Gjør slik at den blir til F: istedenfor D: Irriterer meg at Harddsikene ikke er C:, D: og E: Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Bruker du XP. Kontrollpanel - Administrative verktøy - Datamaskinbehandling - Diskbehandling. Høyreklikk på disken(e) du vil endre stasjonsbokstav på. Velg "endre stasjonsbokstav og-baner" Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Der har jeg vært, problemet er at det ikke går ann å bruke et volumnavn som er brukt før. Hos meg er D: DVD´en. Hmm... det slo meg i skrivende stund å bare koble fra DVD-Rom´en og vips så blir "D" vel ledig :oops: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Eller du kan sette D: til L:, Q: eller Z: for den saks skyld, og så bytte tilbake igjen etterpå. Tenke litt, vettu... Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Der har jeg vært, problemet er at det ikke går ann å bruke et volumnavn som er brukt før. Hos meg er D: DVD´en. Hmm... det slo meg i skrivende stund å bare koble fra DVD-Rom´en og vips så blir "D" vel ledig :oops: Hvis F var ledig slik du ville sette DVD´n til så er det vel bare å gjøre det. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Eller du kan sette D: til L:, Q: eller Z: for den saks skyld, og så bytte tilbake igjen etterpå. Tenke litt, vettu... hmm.. Hvordan kunne jeg sette D: til en annet "volum-navn" da? D:var en DVD-Rom ikke en harddisk. Men det er fikset nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå