Kjell Arne Stava Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Steingarden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Vakre detaljer og stemning! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flott komp og en fin etterbehandling her. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Vakre detaljer og stemning! Tusen takk Flott komp og en fin etterbehandling her. Tusen takk Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Et flott komp, og så langt det beste HDR bilde jeg har sett fra deg. Her har du fått bedre kontroll på himmelen og skyene, slik at disse ikke blir for mørke. Denne gangen er ddt heller ingen spor etter bevegelse i kamera. Well done Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Et fint bilde. HDR med godt resultat. Virker litt mye oppskarpet på min skjerm. God komposisjon. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Et flott komp, og så langt det beste HDR bilde jeg har sett fra deg. Her har du fått bedre kontroll på himmelen og skyene, slik at disse ikke blir for mørke. Denne gangen er ddt heller ingen spor etter bevegelse i kamera. Well done Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Tusen takk for god tilbakemeldingen på bildet, denne måten å behandle bilder på er virkelig gøy, jeg har langt igjen til jeg er på ditt nivå, men jeg kommer etter Et fint bilde. HDR med godt resultat. Virker litt mye oppskarpet på min skjerm. God komposisjon. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 3. august 2011 Forfatter Del Skrevet 3. august 2011 Tusen takk for kommentaren kanskje litt skarpt men det er en bevisst handling fra min side å få bildet skarpest mulig uten å gå for langt da Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Godt fotoarbeid dette. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 4. august 2011 Forfatter Del Skrevet 4. august 2011 Godt fotoarbeid dette. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg