dignitasViper Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hva gjør jeg? Herregud så dumt, såvidt jeg har forstått vil ikke nødpass hjelpe meg på vei heller... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 På tide å lete over alt , husk også bak skap og ikke minst under skuffer (inne i selve skapet, ta ut skuffene om nødvendig). Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Finner du ikke passet ditt er du i deep shit, enkelt og greit. Som enhver forelder sier; det er alltid der du minst forventer det. Lenke til kommentar
wergz Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Finner du ikke passet ditt er du i deep shit, enkelt og greit. Som enhver forelder sier; det er alltid der du minst forventer det. under puta? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Som enhver forelder sier; det er alltid der du minst forventer det. Allerede pakket Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Da må du sveipe gjennom hele residensen, tøm hyller og skap, flytt på møblene, og ta rom for rom i hele bygningen. Du vil finne passet ditt dersom du prøver hardt nok, det er bare et spørsmål om tid. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 sjekket at det ikke ligger i det du allerede har pakket? Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Let også på de mest utenkelige steder, det er ofte man legger slike ting på "lure" steder... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det går ikke an å bare få seg et nødpass? Lenke til kommentar
William_S Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det går ikke an å bare få seg et nødpass? Til USA så nytter ikke det nei. Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Det går ikke an å bare få seg et nødpass? Til USA så nytter ikke det nei. I disse dager gjelder ikke det bare USA https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1361982 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 sjekk alt du har av sekker, bagger, pcbagger, kofferter etc. Alle lommer Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) sjekk alt du har av sekker, bagger, pcbagger, kofferter etc. Alle lommer og alle jakker Endret 6. august 2011 av StoreMyen Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det samme lurte jeg på. En oppdatering hadde vært en hyggelig avslutning på tråden. (Evt uhyggelig) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå