Berndt Nilsson Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 svirreflue Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flott dette, stor vanskelighets grad. Veldig god skarphet. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ville rydda litt opp i v.hjørne nede, litt klonearbeid. Ville tatt den rosafargen helt ut i hjørnet. Slikt opprydningsarbeid øker det estetsike utrykket i mine øyne. Lenke til kommentar
Berndt Nilsson Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Tak for kommentaren Anne, du har helt ret i der skal klones i venstre hjørne Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kjempefint, vingene perfekt! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ja veldig bra fanget øyeblikk, klart og tydelig Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Utrolig bra bilde av flua i farta Flott fanget. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Veldig flot, med utrolig god skarphet på riktig sted og vingene som vises bare som skygger. I tillegg til klonearbeidet som er nevnt ville jeg også vurdert et lite kutt i toppen, slik at den mørke trekanten øverst forsvinner. Jeg synes også det gir en bedre plassering av dyret i billedflaten. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Et meget skarpt bilde og med gode farger:) Godt valg av blender som balanserer styreken på blitzlyset og dybdeskarpheten på en utmerket måte og lukkertiden som gjør bakgrunnen mørk og fin slik at insekt og blomst framtrer på en flott måte. Opplever komposisjonen som litt trang i høyre side og i bunnen. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Stilig, Godt gjort! Et uvanlig bilde, jeg har iallefall ikke sett noen som treffer så godt med fokus på flyvende insekter. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott eksponering og et godt komp Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Flott fanget. Vet hvor vanskelig dette er. Fine farger og fint med den mørke bakgrunnen. Ellers har Anne gode forslag angående nedre venstre hjørne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg