oab-1966 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Det mener altså den kristenfanatiske menigheten, Westboro Baptist Church. De truer med å aksjonere under begravelsene til ofrene. Ikke så særlig smart. Regn med full lynsjestenming om de viser seg under begravelsene, så se ikke bort fra at de blir kasta på sjøen hele røkla. http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7734694 Endret 2. august 2011 av oab-1966 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg tror ikke de slipper inn i landet hvis de er gale nok til å komme hit. De vil få en behandling på linje med kjente hooligans/casuals før en viktig fotballkamp. Syns også stabssjefen ved Oslo Politidistrikt er ganske klar: – Hvis de gjennomfører det de truer med så kan jeg bare bekrefte at det er en av verdens mest dårlige ideer for øyeblikket, sier Johan Fredriksen, stabssjef ved Oslo politidistrikt til NRK.no. Endret 2. august 2011 av Salvo Lenke til kommentar
NavStar22 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Vi har en massakre begravelse her i Hamar i formiddag, så jeg må se om de dukker opp, noe som ville vært fullstendig avskyelig! Kanskje det kan bli høyere lynsje-stemning her i Norge, siden det kommer som et skrekkelig sjokk. I Amerika er vel folk litt mere vant til dem og andre religiøse fanatikere. Men det er jo mere ukjent i Norge, og vil vel dermed muligens skape dobbelt så mye eksplosivt raseri mot Westboro? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Bare morsomt med sånne fargeklatter. Har fortsatt gode minner etter demonstrantene ved homoparaden i Oslo for noen år siden. Det blir liksom litt kjedelig når det ikke er noen som mener noe annerledes. Ønsker dem velkommen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1363734 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå