Zemeckis Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Hei Jeg synes vifta på ps2`en min bråker,kan man skifte den?Er det noen her som har gjort det,håper dere kan dele deres erfaring med det til meg?Hvor stor er forresten vifte 20mm eller 40mm? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Vet ikke om man kan skifte vifte! Men viftehastigheten kan skrues ned hvis det bare er det som er problemet? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 Vet ikke om man kan skifte vifte!Men viftehastigheten kan skrues ned hvis det bare er det som er problemet? Hvordan skrur man ned viftegastigheten,man må vel åpne?Må man åpne så tar jeg ikke sjangsen på det. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Vet ikke om man kan skifte vifte!Men viftehastigheten kan skrues ned hvis det bare er det som er problemet? Hvordan skrur man ned viftegastigheten,man må vel åpne?Må man åpne så tar jeg ikke sjangsen på det. Uten å "åpne" noe i det hele tatt går fint, tror jeg. Husker ikke nå. Skal sjekke når jeg kommer hjem! Men til sist hvordan skal du få satt inn en ny vifte hvis du ikke har tenkt til å åpne ps2'en? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 skal du skifte vifte må du nok åpne i alle fall. Kjøp en liten motstand og lodd på den. Eventuelt en bedre vifte fra 3dfxcool eller microplex Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Har selv satt inn ny vifte i PS2'en min og XBOX'en. I XBOX var det noe pes å få alt på plass igjen for vifta tok større plass en standard vifte men på PS2 gikk det fint Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Uten å "åpne" noe i det hele tatt går fint, tror jeg. Husker ikke nå. Skal sjekke når jeg kommer hjem! OOOOHH! Hvordan da? Dette vil jeg svært gjerne vite!!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Vet ikke om man kan skifte vifte!Men viftehastigheten kan skrues ned hvis det bare er det som er problemet? Hvordan skrur man ned viftegastigheten,man må vel åpne?Må man åpne så tar jeg ikke sjangsen på det. Uten å "åpne" noe i det hele tatt går fint, tror jeg. Husker ikke nå. Skal sjekke når jeg kommer hjem! Men til sist hvordan skal du få satt inn en ny vifte hvis du ikke har tenkt til å åpne ps2'en? For å skifte en det en selvfølge at jeg må åpne,men tenkte mer på at man kunne skru ned viftehastighetetn uten å åpne kassa :wink: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 skal du skifte vifte må du nok åpne i alle fall. Kjøp en liten motstand og lodd på den. Eventuelt en bedre vifte fra 3dfxcool eller microplex Kan ikke helt det med lodding nå,men skal nå gå gk elektro Så da bør jeg kunne det før året er ferdig.Lærte meg å lodde i gk mek da,men dt var ikke med elektronikk- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå