Tokke Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Paradis på jord Bildet er fjernet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 - mit lille (andet) land finder jeg ved Bandak i Telemarken... Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Her synes jeg det ble litt mye grankvister, men vi er enige om at det er flott oppover Bandak i Telemark. Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Stilig komp, et flott bilde Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Hei og god dag Her har du et brukbart naturbilde utover sjøen i vårt lille land, men det er altfor mye med i bildet i forgrunnen - det virker litt rotete. Tror dette bildet hadde blitt 10 ganger bedre med en annen blender - f.eks. 5,6 og at du enten hadde fokusert på vannet i bakgrunnen eller på trærne i forgrunnen. Slik det er nå så får ikke øyet noe å feste seg på - det bare flagrer rundt omkring i bildet. Tror også jeg ville tippet bildet litt til høyre slik at vannkanten blir rett - det er jo det første man ser - at den er sjev. Ett lite problem til som jeg ser du sliter litt med - og det er støy i bildet - der er det mange fine muligheter til å få vekk det. Ha en god dag. RAK-foto Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Kunne tenkt meg litt mindre grener på venstresiden av bildet. Kjenner igjen at dette er ditt bilde på etterbehandlingen som her fungerer fint. Vakker natur er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg