Tove Iren Torland Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Kveldslys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Øystein Brembo Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Du tar noen fantastiske bilder av disse her. Her heves og bildet av de flotte linjene som kommer frem i forgrunn og bakgrunn. Jeg er imponert. Glemte å nevne de flotte fargene som preger bildet Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flott lys, flotte farver, Bra jobba. Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Knall, flott i motlys og liker krysset til v som harmonerer met det tilh. Dyktig. Tallet 3 for dette bilde skjønner jeg ikke noe av. Gir 5. Hvis man gir 3 så må man jo skrive hva som man har å utsette på bildet synes jeg. Følger tallenes verdier under "info" Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Fin macro i kveldslyset! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Nydelig - vakre farger, flott lys, fint med refleksene i bakgrunen. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Etter min mening et perfekt makrobildet. Blir veldig betatt av lyset og fargene i bildet ditt Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Savner litt mer lys inn på selve insektet. Mulig min skjerm er litt for mørk. Flotte linjer og farger som går igjen. For å være helt pirkete, kunne jeg også tenkt meg bakgrunnen enda mer dus. Ikke slik at linjene helt forsvant, men bare hakket mer dust enn det er nå. Men dette er jo også snakk om smak og behag. Uansett, et flott bilde som jeg liker. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Knallbra Tove, Knallbra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg