Maciato Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 (endret) Jeg skal til Ayia Napa med familien i høstferien i oktober... jeg lurer på om noen har noen tips til hva jeg burde oppsøke av ting der nede osv. fyller 17 rett før vi drar ned og er veldig glad i å feste, men er også uteetter noe annet? noen som har noen erfaringer? Endret 2. august 2011 av 19-90fire Lenke til kommentar
Linselus1 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Var nylig på kypros. Ikke så langt fra ayia napa, så tok buss dit en dag. Var mye firhjulinger der. Går jo an å leie en? Ellers finnes det massevis av vannaktiviteter der nede. Vannscooter, vannski, paragliding osv. Anbefaler å reise på catamaran tur! Lenke til kommentar
kongenavtys Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 artikkel som oppsummerer det hele etter min mening: http://www.partyferie.com/aiya-napa-guide er enig med nesten alt som står der, og har vært i Napa to ganger. Mitt beste tips er å holde seg unna de skandinaviske barene da prisene er mye høyere der enn på feks de største diskotekene midt i "party-gata". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå