pappajente Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 tar det en halv time med buss eller 55 min? ser på rutetabell at det tar 55 min, men så sier noen at det går en direkte buss som tar en halv time? stemmer det? isåfall hvilken??? håper på bra svar! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg er ikke sikker på hvorfor du har postet på dette underforumet. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 tar det en halv time med buss eller 55 min? ser på rutetabell at det tar 55 min, men så sier noen at det går en direkte buss som tar en halv time? stemmer det? isåfall hvilken??? håper på bra svar! morsom post, men siden jeg bor i området kan jeg prøve å hjelpe. Det tar nok 55 min. Lenke til kommentar
pappajente Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 haha, har ikke peiling på hvorfor det står under mote og velvære, får håpe det er moteriktige busser da.... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 haha, har ikke peiling på hvorfor det står under mote og velvære... Årsaken ligger i at du postet det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå